کد خبر : 209212
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 10:06
-

اختصاصیFut5al/ دو گزینه نهایی برای هدایت تیم ملی فوتسال

اختصاصیFut5al/ دو گزینه نهایی برای هدایت تیم ملی فوتسال

از بین دو گزینه به زودی سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با گذشت بیش از ۴۰ روز از جام جهانی فوتسال هنوز تکلیف نیمکت تیم ملی فوتسال ایران روشن نیست.این در حالی است که تیم ملی باید دو بازی دوستانه را با ایتالیا در اواخر آذر برگزار کند و پس از آن نیز خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا آماده کند.

طی هفته های اخیر گمانه زنی های مختلفی در مورد نیمکت تیم ملی مطرح شده است اما شنیده می شود فدراسیون به زودی از بین دو گزینه،یکی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می کند.

گزینه اول سید محمد ناظم الشریعه است که با وجود عدم نتیجه مطلوب تیم ملی در جام جهانی،برنامه های خود را در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشته است. ناظم الشریعه حتی لیستی از ملی پوشان را نیز برای برگزاری اردو اعلام کرد که این اردو لغو شود.این مربی شیرازی در شرایطی که دستیارانش در تیم ملی استعفا داده اند مذاکراتی جدی با فدراسیون فوتبال داشته و با توجه به اینکه سال ها طعم حضور روی نیمکت تیم ملی را چشیده و گزینه ای کم هزینه است از شانس بالایی برای باقی ماندن روی نیمکت تیم ملی فوتسال برخوردار است.

گزینه دوم هم وحید شمسایی است.تنها مربی که به جز ناظم الشریعه با فدراسیون فوتبال مذاکره کرده این مربی است.شمسایی برنامه های خود را در اختیار دبیر کل فدراسیون فوتبال گذاشته و شرایطی را برای پذیرش این پست عنوان کرده است.شرایطی که منجر به دگرگونی های در فوتسال ملی می شود اما برای فدراسیون هزینه بر خواهد بود و به همین دلیل در انتخاب شمسایی تعلل صورت گرفته است.

فدراسیون تمایل بیشتری به همکاری با شمسایی دارد اما هنوز در برآورده کردن خواسته های او که هزینه بر است تردید دارد و به همین دلیل شاید گزینه ادامه همکاری با ناظم الشریعه پررنگ تر از گذشته شود.

شنیده می شود پس از کش و قوس های فراوان قرار است پس از بازی تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی، فدراسیون نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال و همچنین رئیس کمیته فوتسال اقدام می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

ناظم الشریعه حاضر هست مجانى که هیچ از جیبش هم پول بدهد در تیم ملى بماند چون از طریق دیگه پولش رو در میاره !!!! این جوان ها و فوتسال این کشور هست که بدست ناظم الشریعه بى سواد و ترسو نابود میشود و هر روز بیشتر از دیروز بِه سقوط نزدیک میشود با انتخاب ناظم الشریعه دیگه باید با فوتسال خدا حافظى کرد و فاتحه فوتسال ملى را خواند