کد خبر : 209253
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 10:30
-

شریف: فشار رسانه‌ها باعث شد از لیگ برتر دور بمانم/به زودی وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص می‌شود

شریف: فشار رسانه‌ها باعث شد از لیگ برتر دور بمانم/به زودی وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص می‌شود

نائب‌رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه فشار رسانه‌ها باعث شد از لیگ برتر دور بمانم، گفت: صحبت‌ها در موردسرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انجام شده و فدراسیون تصمیم می‌گیرد که از بین چندین گزینه‌ای که دارد کدام را انتخاب کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف اظهار کرد: برای اولین بار یک بازی میان تیم‌های منتخب داوران و مربیان خراسان رضوی‌ با حضور دختران مددجوی موسسه همدم برگزار شد.

نائب‌رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: در آخرین بازدید از موسسه همدم دریافتیم که این دختران مددجو می‌خواهند به سالن بیایند و بازی را تماشا کنند و این ایده به ذهن ما رسید که از تیم موسسه فرشتگان همدم دعوت کرده و یک بازی نمادین داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این برنامه‌ها ادامه داشته باشد و بتوانیم برای برگزاری این مراسمات از اسپانسرها استفاده کنیم، تکمیل کرد: زمان طلایی را برای تیم چیپس کامل از دست دادیم و متاسفانه بازیکنان خوب مشهدی را که می‌توانستیم حفظ کنیم و با آن‌ها نتایج خوبی بدست بیاوریم از دست دادیم و آن‌ها جذب باشگاه‌های دیگر شدند اما امیدواریم با توجه به اینکه بازی‌های ابتدایی آن‌ها با تیم‌های سختی بود، نتایج خوبی کسب کنند.

شریف در خصوص تیم فوتبال بانوان کیان نیشابور تصریح کرد: همینکه ما پس از چند دوره برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور توانستیم نماینده‌ای در این مسابقات داشته باشیم بدون در نظر گرفتن هر نتیجه‌ای که آن‌ها کسب کنند، موفقیت بزرگی است.

نائب‌رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه برخی تیم‌ها مانند سپاهان و ذوب‌آهن سال‌هاست که در فوتبال بانوان تیم داری کرده و بسیار هزینه می‌کنند، متذکر شد: به دلیل وجود باشگاه‌های حرفه‌ای و ناتوانی در جذب اسپانسر، فوتبال بانوان استان ما مانند تیم کیان نیشابور متضرر شد و نتوانست بازیکنان خوبی جذب کند و حتی بازیکنانی که محصول خود باشگاه کیان نیشابور بودند را مانند سارا بیدار و الهه افشار دوست نتوانستند جذب کنند، کیان کاری سخت اما آینده درخشانی دارد.

وی در خصوص کم کاری خود در ورزش استان، اذعان کرد: صرف نظر از بحث تیم ملی بنده در مدت دوسالی که در هیئت فوتبال استان بودم با اینکه این هیئت تمام و کمال پشت تیم بود و حمایت کرد اما یک سری فشار از سمت رسانه‌ها روی ما بود و از آنجا که ما باشگاه حرفه‌ای نبودیم تصمیم گرفتم امسال را استراحت کنم و با اینکه دو پیشنهاد خوب کاری داشتم تصمیم گرفتم در مشهد سرمربی‌گری نکنم.

شریف خاطرنشان کرد: یک سری صحبت‌ها در مورد تیم ملی انجام شده و باید فدراسیون تصمیم بگیرد که از بین چندین گزینه‌ای که دارد کدام را انتخاب کند، گفته بودند اواخر مهر انتصاب صورت می‌گیرد اما به دلیل عقب افتادن بازی‌های آسیایی داخل سالن، فدراسیون هم دست نگهداشته تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مشهدى سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

ببخشید خانوم هزینه هاى میلیاردى تیم شما و عدم نتیجه گیرى باعث شد به شما تیم ندهند به رسانه ها ارتیاط ندارد که شما نتوانستید با هزینه میلیاردى در مشهد نتیجه بگیرید ؟!!!

زرى پنجشنبه , ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۳۵

به قول قدیمى ها عروس نمیتونست برقصه میگفت زمینش کجه!!! خانم شریف شما خودتان ضعیف بودید هم در مربیگرى و هم در نتیجه گیرى و على رغم حمایت همه جانبه هیات فوتبال خراسان نتوانستید هیچ حرکت مثبتى در فوتسال استان با آن همه ستاره انجام بدهید و میخواهید رسانه ها را متهم کنید ؟!! بهتره اطلاعات خودتان را بیشتر کنید و به شعور مخاطب توهین نکنید