کد خبر : 209351
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 13:23
-

سخندان: روی داوران جوان فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کنیم

سخندان: روی داوران جوان فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کنیم

رییس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال گفت: هدف اصلی دپارتمان داوری استفاده از تجربه پیشکسوتان در بحث آموزش و استعدادیابی است اما روی داوران جوان فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رییس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال گفت: هدف اصلی دپارتمان داوری استفاده از تجربه پیشکسوتان در بحث آموزش و استعدادیابی است اما روی داوران جوان فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

 «رضا سخندان» روز چهارشنبه درباره جلسه با حضور پیشکسوتان داوری فوتسال، اظهار داشت: این جلسه با حضور خداداد افشاریان، منوچهر نظری، صدرالدین موسوی، محمودرضا نصیرلو و جمشید لامعی در سالن اجتماعات فدراسیون برگزار و عملکرد داوران را در هشت هفته لیگ برتر فوتسال، ارزیابی کردیم.

وی اضافه کرد: همچنین در خصوص جوانگرایی در بخش داوران فوتسال بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد از تجربیات داوران بین‌المللی در این مسیر کمک بگیریم. هدف اصلی دپارتمان داوری استفاده از تجربه پیشکسوتان داوری در بحث آموزش و استعدادیابی است.

رئیس دپارتمان داوران یادآور شد: به دنبال شایسته سالاری هستیم و داوران را براساس توانایی و عملکردشان در مسابقات لیگ چیدمان می‌کنیم و در کنار آن می‌خواهیم در داوری جوان‌گرایی کنیم، ولی این بدان‌معنا نیست که بر تعداد داوران در لیگ‌ها بیفزاییم، بلکه ضمن حفظ داوران بین‌المللی، داوران جوان را هم وارد جرگهِ داوری لیگ‌های حرفه‌ای‌ می‌کنیم. اگر شرایط مهیا شود، قصد داریم تعداد داوران را به حد استاندارد برسانیم.

سخندان در خصوص بحث آکادمی داوران خاطر نشان کرد: قصد داریم آکادمی داوران فوتبال را در ۵ یا ۶ منطقه کشور اجرا کنیم. در این دوره شرکت‌کنندگان زیر نظر مدرسان دانش‌افزایی داوری، آموزش‌های لازم را درباره آمادگی جسمانی، قوانین داوری و جای‌گیری صحیح فرا خواهند گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.