کد خبر : 209433
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 19:51
-

نجاریان: اشتباهات داوری در روند مسابقه تاثیر گذار بود!

نجاریان: اشتباهات داوری در روند مسابقه تاثیر گذار بود!

سرمربی شهروند ساری گفت: گویا چون پایین جدول هستیم نگاه دیگری به ما می‌شود. متاسفانه هم در دیدار گذشته برابر کراپ و هم در این مسابقه شاهد این اشتباهات بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسعود نجاریان سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از شکست تیمش برابر گیتی پسند اظهار کرد: در اصفهان برابر تیم گیتی پسند با کادر فنی و بازیکنان خوبی که دارد همیشه مصاف سخت است. بازیکنانم تلاش زیادی کردند. موقعیت هایی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اشتباهات فردی در این چند بازی خیلی ما را اذیت کرد.

وی ادامه داد: فکر می کنم اشتباهات داوری در روند مسابقه تاثیر گذار بود. گویا چون پایین جدول هستیم نگاه دیگری به ما می شود. متاسفانه هم در دیدار گذشته برابر کراپ و هم در این مسابقه شاهد این اشتباهات بودیم.

سرمربی شهروند ساری در خصوص اعتراض وی در پایان نیمه اول به داوری و اینکه آیا قصد داشته است تیمش بازی را ادامه ندهد تصریح کرد: بله این یک سریال تکراری در چند بازی برای ما شده است. نمی‌دانم شاید به دلیل اینکه جایگاه ما در پایین جدول است نگاهی ویژه‌ای به ما می‌شود واقعاً نمی دانم اما امیدوارم قصدی در کار نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۱۸

تا این کریمی تو گیتی باشه همینه بیخودی حرص نخورین بدبختانه امسال هم با همین رویه قهرمان میشه