کد خبر : 209431
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 19:49
-

کشاورز: داوری تأثیری در نتیجه بازی با شهروند نداشت/ قرار نیست به داوران فشار بیاوریم

کشاورز: داوری تأثیری در نتیجه بازی با شهروند نداشت/ قرار نیست به داوران فشار بیاوریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در واکنش به اعتراض تیم شهروند ساری به داوری گفت: در یک بازی پنالتی قطعی ما دیده نشد اما تلاش نکردیم با سر و صدا از روی نیمکت به داور فشار بیاوریم.

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز پس از پیروزی ۵ بر یک تیمش برابر شهروند ساری در هفته دهم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم و بر روند بازی مسلط بودیم و موفق شدیم نتیجه خوبی بگیریم. به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی درباره اعتراض‌های مکرر تیم شهروند ساری به داوری افزود: نمی‌خواهم زیاد درباره داوری صحبت کنم، اما اگر بنا به اعتراض باشد در یک بازی پنالتی قطعی ما دیده نشد اما تلاش نکردیم با سر و صدا از روی نیمکت به داور بازی فشار بیاوریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: فکر نمی‌کنم عملکرد و تصمیمات داور روی نتیجه بازی امروز با شهروند ساری تأثیری گذاشته باشد.

کشاورز به عنوان انتخابش به عنوان مربی ماه فوتسال ایران به انتخاب کانون مربیان گفت: از کانون مربیان به خاطر این انتخاب تشکر می‌کنم اما واقعیت این است که این موفقیت متعلق به همکارانم در کادر فنی گیتی‌پسند، تک تک بازیکنان پرتلاش و دوست‌داشتنی تیم، باشگاه و مجموعه گیتی‌پسند است که از تیم بسیار خوب حمایت می‌کنند که از همه آنها تشکر می‌کنم.

 

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر تیم زندی‌بتن کلاردشت بیان کرد: برای تمام تیم‌ها احترام زیادی قائل هستیم. با تمام توان به مصاف این تیم می‌رویم و امیدوارم بتوانیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.