کد خبر : 209814
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 23:05
-

بی‌غم: حریف را دست‌کم نمی‌گیریم/ با تمام توان به مصاف ملی حفاری می‌رویم

بی‌غم: حریف را دست‌کم نمی‌گیریم/ با تمام توان به مصاف ملی حفاری می‌رویم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص دست‌کم گرفتن حریف در دیدار فردا گفت: این تفکر اصلاً در بین بازیکنان ما جایی ندارد. ملی حفاری تیمی قابل‌احترام بوده و یکی از تیم‌هایی است که بازی‌های خوبی ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص دیدار تیمش مقابل ملی حفاری اهواز در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر کشور اظهار داشت: با توجه به برنامه بازی‌ها، شناخت خوبی از تیم حریف داریم و روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده‌ایم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در دیدار فردا برنامه‌هایمان را اجرا کرده و ضمن ارائه بازی خوب و تماشاگرپسند، به ۳ امتیاز این بازی خانگی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص وضعیت آمادگی بازیکنانش برای دیدار با ملی حفاری خاطرنشان کرد: خدا را شکر برای بازی فردا بازیکن مصدوم یا محروم نداریم. دو بازیکن داریم که کمی سرماخوردگی دارند اما فردا مشخص می‌شود که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم یا خیر. بازیکن خارجی نیز از هفته گذشته به جمع‌مان اضافه‌شده و در دیدار گذشته نیز یک گل به ثمر رساند.

بی‌غم در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش اظهار داشت: اعتقادم بر این است که بازیکن از مربی بازی می‌گیرد. یعنی هر چقدر که بازیکن در تمرینات خوب کار کرده و آمادگی خود را نشان دهد، به همان اندازه برای حضور در بازی شانس دارد و ما از بازیکنان آماده در ترکیب تیم استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص دست‌کم گرفتن حریف و تفکر از پیش برنده بودن بازیکنان مس سونگون در دیدار مقابل ملی حفاری گفت: این تفکر اصلاً در بین بازیکنان ما جایی ندارد. ملی حفاری تیمی قابل‌احترام بوده و یکی از تیم‌هایی است که بازی‌های خوبی ارائه می‌کند. این تیم به خاطر تغییر نسل و بازیکنان تاکنون نتوانسته نتایج مورد نظرش را کسب کند. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب از طرف دو تیم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.