کد خبر : 209766
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 14:25
-

اختصاصی Fut5al از حواشی دربی لیسبون؛

تعطیلی ۶دقیقه‌ای دربی بخاطر پرتاب اشیاء و حمله به هواداران و نیمکت بنفیکا/ بگو مگوی نیمکت اسپورتینگ با لژیونر ایرانی/ طیبی مصدوم شد!

تعطیلی ۶دقیقه‌ای دربی بخاطر پرتاب اشیاء و حمله به هواداران و نیمکت بنفیکا/ بگو مگوی نیمکت اسپورتینگ با لژیونر ایرانی/ طیبی مصدوم شد!

دربی تیم‌های اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا پرتغال که در سالن اسپورتینگ برگزار می‌شد با حواشی ویژه‌ای همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار سنتی تیم‌های اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا در دور رفت لیگ فوتسال پرتغال که به میزبانی اسپورتینگ و با حضور خیل عظیم هواداران این تیم و رعایت یک پنجم ظرفیت سکوها برای هواداران بنفیکا برگزار می‌شد با حواشی جالب توجهی مواجه شد.

داور این بازی که از ابتدا سعی داشت تا با نشان ندادن کارت، دربی را آرام اداره کند سرانجام با ضربه آرنج بازیکن اسپورتینگ به صورت طیبی در شرایطی که این بازیکن صاحب توپ هم نبود، مجبور به استفاده از کارت قرمز مستقیم شد تا اولین اخراجی بازی در دقیقه۱۷ ثبت شود. اعتراض نیمکت اسپورتینگ به حسین طیبی مبنی بر شبیه‌سازی این بازیکن ایرانی، حتی لحظاتی باعث بگو مگوی او با نیمکت سبزپوشان شد اما در نهایت با دخالت روبینیو این موضوع خاتمه پیدا کرد.

حسین طیبی که از این رفتار نیمکت اسپورتینگ به شدت ناراحت شده بود در حین حضور در حلقه تیمش برای اجرای تاکتیک استفاده از ضربه شروع مجدد رو به هواداران این تیم آنها را به شور و هیجان آورد تا جو سالن به سود بنفیکا شود کمااینکه لحظاتی بعد نیز بنفیکا با استفاده از یک بازیکن بیشتر از حریف به گل اول خود در این بازی رسید.

در حالی که بنفیکا در نیمه‌دوم تیم همیشگی خود نبود، اشتباه عجیب داور در عدم اعلام خطای صورت گرفته بر روی روبینیو که باعث ایستادن بازیکنان به گمان سوت داور و در نهایت گل چهارم اسپورتینگ شد، جو سکوهای میهمان را در سالن برهم زد. بنفیکا که روی به پاورپلی با تعویض دروازه بان خود آورده بود، در ادامه دروازه خود را برای پنجم باز شده دید و در حالی که تلاش می‌کرد تا این تفاضل را کم کند، چرخش ناگهانی حسین طیبی و سر خوردن پای او باعث کشیدگی پایش شد تا بازی برای رسیدگی به وضعیت او که از درد به خود می‌پیچید، متوقف شود.

درگیری هواداران خشمگین بنفیکا و هواداران دوآتشه اسپورتینگ در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی، باعث پرتاب اشیاء از پشت نیمکت بنفیکا به داخل زمین شد تا تمام اعضاء نیمکت میهمان از ترس مصدومیت وارد زمین شوند. این درگیری تماشاگران دو تیم و پرتاب اشیاء به داخل زمین باعث قطع بازی، مصدومیت چند تماشاگر و شش دقیقه وقفه برای بازگشت شرایط به حالت اول شد اما در نهایت با ورود پلیس و هدایت‌ بلندگوی ورزشگاه بازی از سر گرفته شد تا در نهایت اسپورتینگ پیروزی خود را در دربی دور رفت جشن بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.