کد خبر : 209977
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 18:52
-

باغبانباشی: با وجود کمبودها جنگیدیم /در هفته‌های گذشته توپ برای سپاهان نمی‌چرخید

باغبانباشی: با وجود کمبودها جنگیدیم /در هفته‌های گذشته توپ برای سپاهان نمی‌چرخید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سپاهان گفت:همانطور که مشاهده کردید با وجود کمبودهایی که داشتیم واقعاً امروز جنگیدیم. در دیدارهای گذشته هم همین گونه بازی می‌کردیم یعنی فوتبال خیلی خوبی انجام می‌دادیم اما توپ‌هایمان توی گل نمی‌رفت و در ادامه دچار مشکل می‌شدیم.  احمد باغبانباشی سرمربی تیم فوتسال سپاهان پس از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال سپاهان گفت:همانطور که مشاهده کردید با وجود کمبودهایی که داشتیم واقعاً امروز جنگیدیم. در دیدارهای گذشته هم همین گونه بازی می‌کردیم یعنی فوتبال خیلی خوبی انجام می‌دادیم اما توپ‌هایمان توی گل نمی‌رفت و در ادامه دچار مشکل می‌شدیم.

 احمد باغبانباشی سرمربی تیم فوتسال سپاهان پس از دیدار تیمش برابر فرش آرا مشهد اظهار کرد: همانطور که مشاهده کردید با وجود کمبودهایی که داشتیم واقعاً امروز جنگیدیم. در دیدارهای گذشته هم همین گونه بازی می‌کردیم یعنی فوتبال خیلی خوبی انجام می‌دادیم اما توپ‌هایمان توی گل نمی‌رفت و در ادامه دچار مشکل می‌شدیم.

وی ادامه داد: در چند پست از بازی کمبودهایی داریم امیدوارم بتوانیم در مراحل بعدی این کمبودها را برطرف کنیم و بتوانیم روز به روز بهتر شویم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: درست است که در جدول رده بندی جایگاه خوبی نداریم اما باید تلاش کنیم تا شرایط بهتر شود. قطعاً با این پتانسیل می‌توانیم بهتر شویم. حتی در هفته‌های گذشته با وجود ارائه بازی خوب اما توپ برای سپاهان نمی‌چرخید اما امروز دیدید که توپ‌هایمان به گل نشست.

وی در خصوص تیم فرش آرا افزود: تیم حریف هم تیم قابل احترامی است. امیدوارم در ادامه موفق باشند و انشاالله ما هم به خواسته‌هایی که مدنظر مان است برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.