کد خبر : 209850
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 10:35
-

مقیمی: فدراسیون چوب بی‌توجهی به فوتسال زنان را خواهد خورد

مقیمی: فدراسیون چوب بی‌توجهی به فوتسال زنان را خواهد خورد

عضو تیم ملی فوتسال زنان گفت: فدراسیون فوتبال در برگزاری دیدارهای تدارکاتی، اردو و انتخاب سرمربی تعلل می‌کند و چوب بی‌‎توجهی به فوتسال زنان را خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نسترن مقیمی اظهار داشت: لیگ امسال شرایط خوبی ندارد، چرا که هنوز برخی از تیم‌ها وضعیت مالی خوبی ندارند و بازیکنان به عشق بازی کردن مجبور هستند در این تیم‌ها بازی کنند و این مساله ناراحتم می‌کند. همچنین کادر فنی تیم ملی تعیین نشده و فردی نیست تا بازی‌های ملی‌پوشان را ببیند و ارزیابی کند. این امر انگیزه بازیکنان را کاهش می‌دهد و ما فقط بازی می‌کنیم تا لیگ را بگذرانیم زیرا کسی نیست تا عملکرد بازیکنان را بسنجد. هر چند شهناز یاری سرمربی تیم ملی با آمدن به بازی‌های لیگ به ما انگیزه داد.  

وی با اشاره به اینکه تیم ملی فوتسال زنان اولویت فدراسیون فوتبال نیست، گفت: شاید این موضوع به دلیل تعویق مسابقات آسیایی است. این درست نیست که نزدیک به مسابقات سرمربی انتخاب و اردو برگزار می‌کنند، زیرا تیم ملی ضربه می‌خورد.

ملی‌پوش فوتسال زنان اضافه کرد: سه سال از بهترین سال‌ها را از دست دادیم و شاید سال دیگر هم تعدادی از بازیکنان با تیم ملی خداحافظی کنند و تیم جوانان و نوجوانانی هم نداریم تا جای بزرگسالان بیایند. هر چند بازیکنان جوان هم باید تجربه کسب کنند و در لیگ و تیم ملی حضور یابند تا حرفی برای گفتن در آسیا داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان دیگر هم در برابر بی‌توجهی فدراسیون فوتبال نسبت به تیم ملی واکنش نشان دادند، عنوان کرد: یک سری از بازیکنان در تیم ملی ترجیح می‌دهند در مقابل این بی‌توجهی سکوت کنند و حاضر هستند تا به هر تصمیم اشتباهی چشم بگویند. در زمانی که زمزمه انتخاب سرمربی تیم ملی را می‌شنیدیم، به فرزانه توسلی کاپیتان تیم ملی گفتیم تا با نایب رییس صحبت کند زیرا ما از با تجربه‌های تیم ملی هستیم و این تیم برای ما ارزش زیادی داد و از این شرایط ناراحتیم.

مقیمی ادامه داد: توسلی با توجه به اینکه به نایب رییس هم پیام داد و نیز با او تماس گرفت اما پاسخی از طرف وی دریافت نکرد. تیم ملی جای سرمربیان با تجربه است که سرد و گرم فوتسال را چشیده‌اند و تجربه کافی دارند.  

وی خاطرنشان کرد: از نظر من در حال حضر کاملا مشخص است که چه فردی شایسته سرمربیگری تیم ملی فوتسال خواهد بود. سال بعد که بازی‌ها تمام شود نیمی از بازیکنان با تیم ملی حداحافظی می‌کنند آیا تیم ملی بزرگسالان در آینده بازیکنان خوبی خواهد داشت؟ زیرا در دوره قبلی بیشتر بازیکنان توانایی خوبی داشتند که توانستند در آسیا ۲ بار قهرمان شوند.

ملی پوش فوتسال زنان یادآور شد: فدراسیون فوتبال یک بار چوب تعلل در برگزاری دیدارهای تدارکاتی را برای تیم ملی فوتسال مردان خورد و آنها در جام جهانی جایگاه سومی خود را در جهان از دست دادند و همه به وضوح آن رویداد را کارشناسی کردند که چرا تیم ملی ضربه خورد. فدراسیون فوتبال کاری نکند تا همان ضربه‌ای که مردان ما در مسابقات جهانی خوردند، زنان هم در آسیا بخورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.