کد خبر : 209961
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 18:06
-

هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتسال کشور؛

پیروزی پرگل مس سونگون مقابل حفاری/ گیتی‌پسند صدر را میلیمتری حفظ کرد/ سن‌ایچ برنده بازی جنجالی ساوه

پیروزی پرگل مس سونگون مقابل حفاری/ گیتی‌پسند صدر را میلیمتری حفظ کرد/ سن‌ایچ برنده بازی جنجالی ساوه

رقابتهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور با برگزاری دیدارها در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در یازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران دیدارهای جذابی رقم خورد و نتایج جالب توجهی نیز به دست آمد که در جدول رده بندی تاثیر گذار شد.

در سالن پورشریفی تبریز تیم مس سونگون ورزقان قهرمان ۴ دوره لیگ برتر ایران برابر حفاری به میدان رفت در این بازی ابتدا فارینها در نیمه اول بر روی یک شروع مجدد و قطع توپ گل اول مسی‌ها را به ثمر رساند اما غفلت نارنجی‌پوشان آذربایجان از حملات حریف باعث شد تا سینا ممبینی تک گل این تیم را به ثمر برساند و دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
در روزی که داور زنجانی این بازی با چند اشتباه فاحش بازی از دستش درآمده بود و تعدد کارت زردها برای مس باعث ناراحتی شدید نیمکت و بازیکنان این تیم شده بود، حمید احمدی در شروع نیمه دوم خیلی زود مسی‌ها را به گل دوم رساند.
شاگردان حمید بی‌غم در ادامه این بازی روی غلطک گلزنی افتاده و موفق شدند گل‌های پیاپی را وارد دروازه حفاری اهواز کنند تا بازی شکل یک طرفه به خود بگیرد و در نهایت این بازی با نتیجه ۶ بر یک به سود مسی‌ها به پایان برود.

دیدار حساس تیم‌های کراپ الوند و سن ایچ ساوه در سالن فجر ساوه برگزار شد در این بازی کراپ که سرمربی فصل قبل سن‌ایچی‌ها را در اختیار داشت از حریف خود پیش افتاد اما گل دوم سن‌ایچ باعث شد تا دو تیم با تساوی دو بر دو به رختکن بروند.
نیمه دوم این بازی با موقعیت‌های زیاد برای هر دو تیم همراه بود اما بی‌دقتی در زدن ضربات آخر در شروع نیمه دوم مانع از تغییر نتیجه شد ضمن اینکه حساسیت بالای بازی باعث درگیری میان نیمکت‌های دو تیم برای دقایقی از بازی شد به نحوی که بازی در این لحظات کاملاً متوقف گردید و لحظاتی بعد علی عابدین و طاها نعمتیان از سوی داور بازی با کارت قرمز روبرو شدند! سن‌ایچ از این شرایط به خوبی استفاده کرد و توسط علیرضا جوان به گل سوم خود رسید. شاگردان حسن‌زاده به گل چهارم خود نیز رسیدند اما کراپ کامبک کرده و توانست با دو گل پیاپی مجددا بازی را به تساوی بکشاند. این پایان کار نبود چراکه سن‌ایچ باز هم موفق به گلزنی پیاپی شد و در ماراتن گلزنی در نهایت با نتیجه ۶ بر ۵ بر حریف قزوینی خود غلبه کرد.

در کلاردشت شاگردان محمد کشاورز برابر تیم بدون سرمربی زندی بتن قرار گرفتند و موفق شدند با پیروزی دو بر یک در نیمه اول به رختکن بروند. گیتی‌پسند اصفهان در نیمه دوم بازی توسط کلاردشتی‌ها سورپرایز شد و گل دوم را دریافت کرد و به همین ترتیب باز هم زندی‌بتن، گل سوم حریفش را لحظاتی بعد جبران کرد تا دوباره نبض بازی را در اختیار بگیرد. تجربه بالای بازیکنان گیتی‌پسند در ادامه این ماراتن گلزنی در نهایت به کارشان آمد تا بازی را با نتیجه ۵ بر ۴ به سود خود و حفظ صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی به پایان رسانید.

از اتفاقات جالب رقابت‌های این هفته کامبک جالب توجه چیپس کامل مقابل فولاد زرند ایرانیان بود که موفق شد بازی شکست خورده را در نهایت پیروز از زمین خارج شود ضمن اینکه دیگر تیم مشهدی فرش آرا با فاصله گرفتن از روزهای اوج خود در اصفهان تن به شکست سنگین پنج بر صفر مقابل سپاهان داد. ضمن اینکه شهروند ساری با نتیجه چهار بر یک برابر راگا پیروز شد تا اولین پیروزی خود را در لیگ برتر جشن بگیرد. فردوس قم نیز در دیداری جذاب و مهیج مقابل مقاومت البرز به تساوی ۴ بر ۴ رسید.

اما نتایج کامل سایر دیدارهای امروز به شرح زیر بود:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.