کد خبر : 210154
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 12:06
-

قائم‌مقام کراپ در گفتگو با Fut5al :

رفتار دروازه‌بان ملی‌پوش سن‌ایچ جرقه تمام حواشی شد/ اخراج جاوید بعد از سوت پایان چه معنایی دارد؟

رفتار دروازه‌بان ملی‌پوش سن‌ایچ جرقه تمام حواشی شد/ اخراج جاوید بعد از سوت پایان چه معنایی دارد؟

قائم‌مقام باشگاه کراپ الوند گفت: متاسفانه رفتار تحریک‌آمیز گلر سن‌ایچ که ملی پوش هم هست جرقه حواشی دیروز بازی ما و سن‌ایچ در ساوه شد.

حقانی قائم‌مقام باشگاه کراپ الوند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بازی بسیار خوبی بود و اتفاقا بازی تاکتیکی خوبی هم درآمد و دو تیم به هم فشار آوردند اما متاسفانه داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار شد و شاید بهتر بود که کمیته داوران از داوران بهتر و باتجربه‌تری برای این بازی استفاده می‌کرد.

او به صحنه اخراج بازیکن تیمش اشاره کرد و گفت: در صحنه‌ای از بازی لب خط اوت طاها نعمتیان روی بازیکن ما خطا کرد و با مشت به صورت او کوبید و عابدین هم بلند شد و تنها به سینه او زد اما داور به هر دو کارت قرمز نشان داد تا شاید مدیریت کند اما این اقدام عین ناعدالتی بود.

قائم‌مقام کراپ الوند با بیان اینکه درگیری‌ها در فوتسال به خاطر بالا بودن ضربان بازیکنان ناگزیر است، تاکید کرد: ما باز هم نسبت به این موضوع و اخراج ناراحت نیستیم و اتفاقات و اشتباهات را در جریان بازی شاید طبیعی می‌دانیم اما چیزی که دیروز ما را ناراحت کرد رفتار غیرمتعارف دروازه‌بان متاسفانه ملی‌پوش تیم حریف بود که پس از هر گل تیمش، با رفتاری عجیب به سمت تیم ما، نیمکت‌مان را تحریک کرد.

او افزود: این رفتار به قدری مشمئز کننده بود که پس از بازی کاپیتان تیم سن‌ایچ و هم سرمربی این تیم بر زشت بودن رفتار این بازیکن صحه گذاشتند چراکه رفتار ایشان از ابتدا جرقه حاشیه در این بازی را زد.

حقانی با بیان اینکه داور پس از اتمام بازی نیز به مهدی جاوید کارت قرمز نشان داد، گفت: در آخر بازی هم با وجود زدن سوت پایان، داور به بازیکنان ما رحم نکرد و به خاطر اعتراض کاپیتان تیم ما، مهدی جاوید که با یک جمله کوتاه از این قضاوت انتقاد کرد، کارت قرمز نشان داد. به همه داوران احترام می‌گذاریم اما واقعا این کارت قرمز بعد از اتمام بازی چه معنایی داشت؟

قائم مقام کراپ در ادامه نسبت به حضور تماشاگران در سالن فجر ساوه نیز انتقاد کرد و تاکید کرد: این بازی علیرغم ممنوعیت حضور تماشاگران با حضور هواداران ساوجی برگزار شد و حتی از سوی برخی نسبت به مدیرعامل باشگاه ما نیز بی‌حرمتی صورت گرفت. اگر قانون می گوید تماشاگر نیاورید پس این اتفاقات چه بود؟

 

مهدی جاویدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران چهارشنبه , ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

یکی، از ملاکهای انتخاب بازیکن در تیم ملی علاوه بر مسائل فنی موارد اخلاقی نیز میباشد که در میان دروازه بان های تیم ملی متاسفانه آقای باقر محمدی از آن بی بهره است که باید برای ارتقای آن جدول بکوشد.