کد خبر : 210265
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 13:07
-

بلوکی:برخی دوستان علیه من بدگویی کردند/ کشاورز از جیب خودش هزینه درمان بازیکنان را می‌داد

بلوکی:برخی دوستان علیه من بدگویی کردند/ کشاورز از جیب خودش هزینه درمان بازیکنان را می‌داد

بازیکن سابق تیم فوتسال راگا شهرری گفت: بدقولی مسوولان باشگاه راگا باعث شد تا قراردادم را با این تیم فسخ کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، «عارف بلوکی» بازیکن تکنیکی و با سابقه فوتسال در خصوص دلیل فسخ یک طرفه با تیم لیگ برتری راگا شهرری، اظهار داشت: دلیل این اقدام، بدقولی سر مسایل مالی بود. از اول فصل بدم نمی‌آمد برای راگا بازی کنم اما شرط کردم که در ابتدا ۲۰ درصد از مبلغ باقیمانده فصل قبل را بگیرم و بعد قرارداد ببندم اما این اتفاق نیفتاد و بعد از شروع بازی‌ها قرار شد یک چک دوماه به من بدهند. 

وی ادامه داد: این چک هم پاس نشد و همین موضوع باعث شد تا بین من و مدیرعامل شکرآب شود. بعد از این موضوع «کاظم صادقی» سرمربی تیم راگا شد و همه بازیکنان او را قبول داشتند. با آمدن صادقی تیم شکل گرفت و شرایط فنی بهتر شد. او به من گفت که بر سر این موضوع کوتاه بیایم و من هم قبول کردم. 

بازیکن سابق تیم راگا شهر ری تصریح کرد: بعد از بازی تیم ما با حفاری که در اهواز برگزار شد، به تهران آمدیم و بحث بین من و مدیرعامل بالا گرفت. در آن‌ جا به او گفتم که رضایت‌نامه من را بدهید که بروم و این پیشنهادم مورد موافقت قرار گرفت. بعد از این اتفاق باز هم به من گفتند که فعلا فسخ را ثبت نکن چرا که مشکلات در حال حل شدن است و من به احترام دوستی و رفاقت دست نگه داشتم اما باز هم دیدم که چیزی درست نمی‌شود و در نهایت فسخ یک طرفه‌ام را ثبت کردم. 

بلوکی گفت: در باشگاه دوست داشتند که من به تیم برگردم اما برخی دوستان علیه من بدگویی کردند و همین موضوع مانع ماندنم در تیم راگا شد.  

وی عنوان کرد: مدیرعامل تیم گفته بود که چرا عارف بلوکی سال گذشته ۶ متر تکل می‌زد اما حالا کاری نمی‌کند. پارسال واقعا شرایط فرق می‌کرد و بودن اسم «محمد کشاورز» در تیم باعث شده بود تا تیم شرایط بسیار خوبی داشته باشد. بعد از اینکه پارسال در لیگ ماندیم و در جایگاه خوبی در جدول قرار گرفتیم، می‌گفتند که چرا تا وقتی می‌توانیم بازیکن خوب بگیریم، برای مربی هزینه کنیم. برخی اوقات پیش می‌آمد که کشاورز از جیب خودش هزینه درمان بازیکنان را می‌داد و این اتفاق برای من هم پیش آمده بود.    

بازیکن سابق تیم فوتسال راگا بیان کرد: قبل از شروع این فصل، به ساوه رفتیم تا با تیم سن ایچ بازی کنیم. در آن دیدار مدیرعامل، سرمربی تیم بود و من حدود ۱۴ دقیقه بیرون از بازی بودم. مربی سمت من آمد و گفت فکر کنم مدیرعامل تو را یادش رفته باشد که تعویض کند. این اتفاقات واقعا عجیب بود. هرچه که به من قول دادند، به آن عمل نکردند.   

وی در خصوص آینده خود اظهار داشت: از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم اما تصمیمم این است که در لیگ‌های خارجی بازی کنم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.