کد خبر : 210381
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 20:50
-

لژیونر ایرانی یاسامال در آستانه حضور در لیگ اوکراین یا اسلواکی

لژیونر ایرانی یاسامال در آستانه حضور در لیگ اوکراین یا اسلواکی

لژیونر ایرانی یاسمال آذربایجان به یکی از دو پیشنهاد خود در لیگ اوکراین یا اسلواکی خواهد پیوست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید کلهری بازیکن سابق جوانان بسیج شهرری و تیم‌های پایه تام ایران خودرو که سالهای زیادی را در لیگ کشورهای همسایه پشت‌سر گذاشته، خبر از دریافت پیشنهاد از دو تیم از لیگ‌های اوکراین و اسلواکی داد و گفت: از آرسنال کیف که اولین حضور خود را در لیگ فوتسال اوکراین تجربه می‌کند و اسلوان براتیسلاوا  قهرمان لیگ اسلواکی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، پیشنهاد دریافت کرده‌ام. 

کلهری که فصل گذشته در لیگ آذربایجان در تیم یاسامال ایسوکه حضور داشت، تصریح کرد: سال گذشته اولین تجربه بازیکن-مربی را با تیم یاسامال تجربه کردم و توانستم با به ثمر رساندن ۱۸ گل به عنوان یکی از بازیکنان برتر تیم منتخب لیگ انتخاب شوم. 

او با اشاره به اتمام قرارداد خود با این تیم آذربایجانی گفت: در حال حاضر در ایران حضور دارم و تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کنم تا شرایط بدنی‌ام را حفظ کنم تا انشاالله بلافاصله پس از توافق نهایی با نماینده اسلواکی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و در ترکیب براتیسلاوا به میدان بروم. 

کلهری که حالا چهره شناخته شده‌ای از فوتسال ایران در لیگ‌های همسایه ایران محسوب می‌شود، از یکی از تیم‌های لیگ فوتسال قطر پیشنهاداتی برای مربیگری_ بازیکنی دریافت کرده و مذاکراتی نیز برای آینده انجام داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احسان پنجشنبه , ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

مجید کلهوری ، از شیطان هم بدتره، که نزاشت یه کودک ۱۴ ماهه درمان بشه