کد خبر : 210527
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 13:13
-

ناهماهنگی بین فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال

ناهماهنگی بین فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال

در حالی که سرپرست کمیته فوتسال اعلام کرده بود «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» در ایتالیا تیم ملی را همراهی می‌کند، فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای از «حسین شمس» منتشر کرد که این موضوع را تکذیب می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، در حالی که سرپرست کمیته فوتسال اعلام کرده بود «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» در ایتالیا تیم ملی را همراهی می‌کند، فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای از «حسین شمس» منتشر کرد که این موضوع را تکذیب می‌کند.

 تیم ملی فوتسال کشورمان ۲۸ آذرماه به ایتالیا سفر می‌کند و در این اردو دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا برگزار خواهد کرد. در حالی که تا روز گذشته سرمربی تیم ملی در این سفر مشخص نبود، «احسان اصولی» سرپرست کمیته فوتسال در گفت و گویی رادیویی اعلام کرد: ما با آقای ناظم الشریعه قرارداد داریم، تیم برای این بازی ها با ناظم الشریعه به ایتالیا اعزام می شود. حتی لیست تیم اعلام شده و کار رجیستر در حال انجام است.

حالا تنها پس از گذشتن یک روز از این خبر، فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای از «حسین شمس» سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال که پس از جام جهانی انتقادات بسیار زیادی به عملکرد کادرفنی تیم ملی داشت، منتشر کرد. شمس در متن این مصاحبه عنوان کرد: انجام بازی دوستانه با ایتالیا در تقویم تیم ملی قرار گرفته اما هنوز مشخص نیست چه کسی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم می‌نشیند. لازم است کمیته فوتسال سریعا هدایت تیم ملی را به فردی شایسته بسپارد.

دو سناریو در این موضوع وجود دارد. یا فدراسیون فوتبال و حسین شمس از مصاحبه روز گذشته سرپرست کمیته فوتسال خبر ندارند و یا انتخاب سرمربی تیم ملی برای اردوی ایتالیا باید با نظر مستقیم رییس فدراسیون انتخاب می‌شود. در هر دو حالت فدراسیون فوتبال باید دلیل این ناهماهنگی را توضیح دهد.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.