کد خبر : 210591
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 19:38
-

جلسات، سئول نشینان را قانع نکرد / پارما؛ آخرین ایستگاه ملی ناظم‌الشریعه

جلسات، سئول نشینان را قانع نکرد / پارما؛ آخرین ایستگاه ملی ناظم‌الشریعه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فدراسیون فوتبال بعد از بررسی تمام اتفاقات ماه های اخیر در فوتسال تصمیم به ایجاد تغییر در تیم ملی فوتسال گرفته است و بعد از بازی دوستانه با ایتالیا به همکاری با ناظم الشریعه پایان می‌دهد. دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با ایتالیا را باید آخرین حضور سیدمحمد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فدراسیون فوتبال بعد از بررسی تمام اتفاقات ماه های اخیر در فوتسال تصمیم به ایجاد تغییر در تیم ملی فوتسال گرفته است و بعد از بازی دوستانه با ایتالیا به همکاری با ناظم الشریعه پایان می‌دهد.

دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با ایتالیا را باید آخرین حضور سیدمحمد ناظم الشریعه روی نیمکت ایران دانست. این تصمیمی است که فدراسیون فوتبال ایران بعد از بررسی اتفاقات و حواشی چند ماه اخیر بخصوص نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی گرفته است.

ناظم الشریعه بر خلاف سال ۲۰۱۶ که موفق شد ایران را به عنوان سومی جام جهانی برساند، در سال ۲۰۲۱ حتی از رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی بازماند و در مرحله یک چهارم نهایی برابر قزاقستان شکست خورد و از دور این مسابقات حذف شد.

ناظم الشریعه بارها در مصاحبه های خود و همچنین در جلساتی که با اعضای کمیته فوتسال و حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال داشت، دلایل این ناکامی را تشریح کرد و گزارش های کاملی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد. با وجود تمام این جلسات و اظهارنظرها، ناظم الشریعه در روزهای پایانی کارش با تیم ملی ایران قرار دارد و با تصمیم فدراسیون فوتبال، دیدار با ایتالیا آخرین حضورش روی نیمکت تیم فوتسال کشورمان است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۴۷

فوتسال باید با ناظم الشریعه این مربى ترسو و کم سواد خدا حافظى کنه تا بتواند جوانگرایى انجام دهد و در آینده رشد کند