کد خبر : 210675
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 17:48
-

هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتسال کشور؛

گیتی‌پسند با جشنواره گل قهرمان نیم‌فصل شد/ سن‌ایچی که دیگر مدعی نیست/ مس پا به پای گیتی‌پسند می‌تازد/ دشت یک امتیازی کراپ در اصفهان

گیتی‌پسند با جشنواره گل قهرمان نیم‌فصل شد/ سن‌ایچی که دیگر مدعی نیست/ مس پا به پای گیتی‌پسند می‌تازد/ دشت یک امتیازی کراپ در اصفهان

هفته پایانی نیم فصل اول با قهرمانی گیتی پسند به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته سیزدهم پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد. در بازی‌های امروز تیم گیتی پسند اصفهان با پیروزی مقابل چیپس کامل مشهد به عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

 شاگردان محمد کشاورز با به راه انداختن جشنواره گل مقابل تیم چیپس کامل مشهد و برتری ۱۱ بر ۱ مقتدرانه صدرنشینی خود را حفظ کرده و قهرمان نیم فصل شدند.

فردوس قم نیز در دیداری برتر و تماشایی با ۶ گل مهمان خود فرش آرای مشهد را در هم کوبید تا شاگردان مجید مرتضایی با یک نتیجه ضعیف به خانه برگردند. با این نتیجه فردوس جایگاه خود در جدول را بهبود بخشید و فرشی ها باید برای نیم فصل دوم به فکر چاره‌ای برای نتایج پر افت و خیز خود باشند.

سن ایچ ساوه در خانه خود با نتیجه عجیب ۳ بر ۲ مغلوب راگای شهرری شد. راگا که بدون سرمربی و با مربیگری جواد رضایی به مصاف سن ایچ پر ادعا آمده بود با یک نمایش برتر و تماشایی میزبان پر قدرت خود را شکست داد .شاگردان حسن زاده در یک دقیقه پایانی به گل تساوی و دوم رسیدند اما راگا در ثانیه‌های پایانی گل سوم را زد. در شرایطی که تیم میزبان پس از سوت پایان بازی به گل رسید با مردود اعلام شدن این گل، راگا به یک برد ارزشمند رسید تا سن ایچ نشان داده از شخصیت کافی برای قهرمانی برخوردار نیست.

مس سونگون در یک بازی برتر و حساب شده با نتیجه ۴ بر صفر میزبان خود شهروند را شکست داد .شهروندی ها که به دلیل ابتلای چند بازیکن خود به آنفولانزا ، خبرهایی از عدم حضور آنها در میدان شنیده می‌شد در نهایت بازی کردند تا شاگردان حمید بی غم با یک برد پرگل پا به پای گیتی‌پسند در بالای جدول پیش رفته و نیم فصل را با رده دومی به پایان برسانند.

کراپ الوند در دیداری نزدیک و دشوار در خانه سپاهان به تساوی دو بر دو رسید. در شرایطی که شاگردان اصغری مقدم مقدم در نیمه دوم یک پنالتی نقطه دوم را هم از دست دادند در نهایت مقابل شاگردان علی افضل به تساوی دو بر دو رسیدند تا کراپ فرصت صعود به رده سوم را از دست بدهد.

فولاد زرند ایرانیان نیز دست به کار بزرگی زد و در خانه مقاومت البرز این تیم را شکست داد. مقاومتی ها نشان دادند آنها نیز مثل سن ایچ از شخصیت کافی برای قهرمانی برخوردار نیستند.

در آخرین بازی امروز هم رضا لک با زندی بتن کلاردشت  اولین پیروزی خود را دشت کرد و از سد حفاری قعر نشین گذشت.

 

میزبان گل گل میهمان وضعیت گلزنان
فردوس قم ۶ ۱ فرش‌آرا مشهد نتیجه نهایی فردوس:سیدمصطفی موسوی-مسعود عباسی(۳)-فرزین مهری-سعید قلندری
فرش:سینا اسدی
شهروند ساری ۰ ۴ مس سونگون

نتیجه نهایی

مس:سالار آقاپور-ابوالقاسم عروجی-محمدحسین درخشانی-سعید تقی زاده
مقاومت البرز ۱ ۳ فولادزرند نتیجه نهایی مقاومت:شهاب طالبی
فولاد:امیرحسین غلامی-محمد رضا کرد-جواد اکبرزاده
زندی‌بتن کلاردشت ۳ ۲ حفاری اهواز نتیجه نهایی زندی:مهدی دهقان نژاد-رضا سپندار(۲)
حفاری:محمد ربی هاوی-فرشاد کلاه کج
سپاهان اصفهان ۲ ۲ کراپ الوند نتیجه نهایی سپاهان:سامان دشن-محمد زارع
کراپ:محمد نجف زنگی-مسلم اولادقباد
سن‌ایچ ۲ ۳ راگا شهرری نتیجه نهایی سن ایچ:علی مروتی-علی رستمی
راگا:میثم نوری-مسعود فلاحی-مجتبی امیرخانی
چیپس کامل مشهد ۱ ۱۱ گیتی پسند اصفهان نتیجه نهایی کامل:محمد پیکان
گیتی پسند:اصغر حسن زاده(۲)-سعید احمد عباسی(۴)-فرهاد توکلی(۲)-مهدی کریمی-میثم خیام-بهزاد رسولی

جدول رده‌بندی

 

لیگ برتر فوتسال بزرگسالان ایران فصل ۰۱-۱۴۰۰

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.