کد خبر : 210893
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 10:45
-

دو رفتار متفاوت در قم و مشهد/ اقدام جالب توجه سرمربی گیتی‌پسند

دو رفتار متفاوت در قم و مشهد/ اقدام جالب توجه سرمربی گیتی‌پسند

دو مربی برخورد متفاوتی با یک اتفاق مشابه داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دیروز در حالی که تیم فرش آرای مشهد در قم به مصاف فردوس رفت،چیپس کامل دیگر تیم مشهدی هم در خانه خود میزبان گیتی‌پسند بود. نکته جالب اینکه با وجود منع حضور تماشاگران در سالن ها،در هر دو سالن قم و مشهد شاهد حضور تعدادی تماشاگر بودیم با این حال برخورد مربیان مهمان با این اتفاق متفاوت و جالب بود.

در قم پس از اینکه فردوس موفق به گلزنی شد مرتضایی سرمربی فرش‌آرا به نشانه اعتراض به حضور تماشاگران تیمش را بیرون کشید و از ناظر بازی خواست تا تماشاگران به بیرون هدایت شوند و پس از اینکه این اتفاق رخ داد بازی از سر گرفته شد هر چند فرش آرا در نهایت شکستی تلخ و سنگین را پذیرفت.

در مشهد اما محمد کشاورز سرمربی گیتی پسند برخورد متفاوتی با این قضیه داشت. او نه تنها به حضور تماشاگر در سالن اعتراضی نکرد بلکه وقتی ناظر فدراسیون خواست تا تماشاگران را به بیرون هدایت کند کشاورز برای ماندن آنها در سالن وساطت کرد و اعلام کرد که مشکلی با این قضیه ندارد. اتفاقی که نه تنها تاثیر منفی روی عملکرد تیم اصفهانی نداشت بلکه با پیروزی پرگل این تیم همراه شد.

در عین حال باید این موضوع را هم پذیرفت که حق فرش‌آرا بود که از امتیاز بدون تماشاگر استفاده کند، همانطور که در بازی‌های خانگی این تیم در مشهد تیم‌های میهمان اجازه حضور تماشاگر مشهدی در سالن را نمی‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.