کد خبر : 210968
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 12:59
-

کشاورز:عمیقا به جوانگرایی در تیم اعتقاد دارم/هجومی بازی کردن فلسفه گیتی پسند است/در هر سالنی که می‌روم مشکلی بابت حضور تماشاگران ندارم

کشاورز:عمیقا به جوانگرایی در تیم اعتقاد دارم/هجومی بازی کردن فلسفه گیتی پسند است/در هر سالنی که می‌روم مشکلی بابت حضور تماشاگران ندارم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: قهرمانی در نیم فصل اهمیت چندانی برای ما ندارد و بیشتر برای من عملکرد خوب بازیکنانم مهم است که از آن رضایت دارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز در خصوص قهرمانی تیمش در نیم فصل لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: جا دارد در ابتدا یک خسته نباشید به همه تیم‌ها بگویم و بعد از آن از بازیکنان تیمم که بسیار پرتلاش بودند تشکر کنم. بازیکنان گیتی‌پسند جدا از نتیجه، عملکرد بسیار خوبی داشتند و من از آن‌ها رضایت کامل دارم.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل ۲ هدف تاکتیکی داشتیم و خدا را شکر به آن‌ نزدیک شدیم. بازیکنان بسیار حرفه‌ای عمل کردند و با تلاش آن‌ها، همچنین تلاش همکارانم در کادر فنی و حمایت‌های باشگاه توانستیم نتایج خوبی در نیم فصل اول کسب کنیم.   

سرمربی گیتی‌پسند درباره جوانگرایی این تیم گفت: عمیقا به جوانگرایی در تیم اعتقاد دارم و در کنار بازیکنان بزرگ و باتجربه خوبمان از حضور جوانان نیز بهره می‌برم.

وی در خصوص تعداد گل‌های زیاد تیمش در این فصل از لیگ برتر بیان کرد: در گیتی‌پسند همیشه بحثمان این است که هجومی بازی کنیم و این فلسفه تیمی ماست. در بیشتر بازی‌ها سعی کردیم تیم‌های حریف را تحت فشار قرار دهیم. آمار هم این را نشان داده که ما میل هجومی بسیار زیادی داریم. ما دوست داریم در کنار نتیجه، بازی زیبا هم داشته باشیم و فکر می‌کنم در این زمینه موفق عمل کردیم. 

کشاورز در خصوص آقای گلی «سعید احمدعباسی» در نیم فصل لیگ تصریح کرد: از عملکرد تک تک بازیکنان رضایت کامل دارم چرا که بازیکنان با تجربه و جوان تیم همه تلاش می‌کنند و به طور کامل در اختیار تیم هستند. احمد عباسی عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای در این نیم فصل داشته که آن هم دو دلیل عمده دارد. یک اینکه این بازیکن چهارچوب شناس بسیار قهاری است و در موقعیت گل می‌داند چه کاری انجام دهد و دلیل دوم هم تیم ماست که همه از او حمایت می‌کنند و موقعیت های خوبی را در اختیارش قرار می‌دهند و سعید هم با هوشی که دارد قدر این موقعیت‌ها را می‌داند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان که به اخلاق خوب معروف است در خصوص اجازه دادن به ماندن تماشاگران مشهدی در سالن محل برگزاری دیدار چیپس کامل و گیتی‌پسند عنوان کرد: در دیدار برابر چیپس کامل در مشهد دیدیم که برخی از تماشاگران به سالن آمدند اما ناظر بازی اجازه نمی‌داد که آن‌ها حضور داشته باشند. من به شخصه خواهش کردم که اگر امکان دارد، تماشاگران در سالن بمانند و از دیدن بازی لذت ببرند. در هر سالنی که می‌روم، مشکلی بابت حضور تماشاگران ندارم. بحث قانون بود اما دوست داشتم تماشاگران هم از دیدن بازی لذت ببرند.  

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در پایان فصل قهرمان خواهد شد یا نه گفت: ما در حال حاضر توجهی به جایگاهمان در جدول نداریم و تمرکزمان روی کار و اهداف تاکتیکی است. بیشتر از جایگاه جدولی از عملکرد و تلاش بازیکنان خوشحالم و به نظرم صدرنشینی ما در این مقطع، اهمیت چندانی ندارد. 

وی در پایان عنوان کرد:‌ در پایان از تمام کسانی که به هر نحوی در مجموعه گیتی‌پسند به تیم و باشگاه کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.