کد خبر : 211188
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 13:25
-

هر مربی‌ای آرزوی داشتن این بازیکنان را دارد

مدیرعامل کراپ الوند: از قهرمانی دور شدیم، به تیم شوک دادیم/ جدایی اصغری‌مقدم به هیچ بازیکنی ارتباط نداشت

مدیرعامل کراپ الوند: از قهرمانی دور شدیم، به تیم شوک دادیم/ جدایی اصغری‌مقدم به هیچ بازیکنی ارتباط نداشت

مدیرعامل باشگاه کراپ الوند گفت که جدایی سرمربی تیم فوتسال این باشگاه، ارتباطی با موضوع بازیکن‌سالاری ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن نخ‌باف درباره شرایط تیم فوتسال کراپ الوند در نیم‌فصل اول لیگ‌برتر اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم به رده‌های اول یا دوم جدول برسیم. چهار بازیکن در ابتدای فصل براساس تفکرات کادر فنی جذب کردیم که دروازه‌بان ما مصدوم شد و بازیکنان ملی‌پوش خود را هم به خاطر حضور آنها در جام جهانی در اختیار نداشتیم. بازیکنان خوب و سرشناسی داریم،‌ اما چگونه کار کردن با آنها اهمیت زیادی دارد. 

وی در مورد پایان همکاری با جواد اصغری‌مقدم تصریح کرد: از عملکرد تیم راضی نبودیم و تصمیم گرفتیم تحولاتی در تیم ایجاد کنیم. به همین خاطر در فضایی کاملاً دوستانه و با توافق طرفین، با سرمربی خود خداحافظی کردیم و به فکر شوک دادن به تیم بودیم. از زحمات اصغری‌مقدم هم تشکر و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. 

مدیرعامل باشگاه کراپ الوند در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه در فصل جاری همچنان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال تلاش می‌کند یا خیر،‌ بیان کرد: ۹ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و با نتایجی که در نیم‌فصل اول گرفتیم، از قهرمانی دور شدیم. امیدوارم با تغییراتی که در حال رخ دادن است، بتوانیم به جایگاه اصلی خود در جدول دست یابیم. 

نخ‌باف درباره شایعه ارتباط یک بازیکن کراپ الوند با جدایی اصغری‌مقدم گفت: بازیکن سرباز باشگاه است و طبق قرارداد، موظف است به وظایف خود عمل کند. این صحبت کاملاً بی‌پایه و اساس است. باشگاه کراپ کاملاً خصوصی است و هیات‌مدیره آن، من و برادرم هستیم که برای تیم تصمیم می‌گیریم. ما از عملکرد کراپ الوند راضی نبودیم و این تصمیم به هیچ بازیکنی ارتباط ندارد. 

وی در ادامه تصریح کرد: زمانی که اصغری‌مقدم تیم کراپ را تحویل گرفت، هر مربی آرزوی داشتن این بازیکنان را داشت. ما شاید عاقل نباشیم که در این شرایط اقتصادی در فوتسال تیمداری می‌کنیم، اما بالغ هستیم و عملکرد خودمان را بررسی می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.