کد خبر : 211234
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 14:22
-

مرتضایی: با رفتنم به فرش‌آرا کمک کردم/ جدایی من به خاطر اولتیماتوم باشگاه نبود/ در لیگ یک برخی بیش از لیگ‌برتری‌ها هزینه کرده‌اند

مرتضایی: با رفتنم به فرش‌آرا کمک کردم/ جدایی من به خاطر اولتیماتوم باشگاه نبود/ در لیگ یک برخی بیش از لیگ‌برتری‌ها هزینه کرده‌اند

سرمربی سابق فرش‌آرا گفت: مصدومان زیادی داشتیم و از باشگاه خواستم که چند بازیکن باکیفیت جذب کند اما بودجه فرش‌آرا محدود بود و با خواسته‌های ما موافقت نشد لذا ترجیح دادم استعفا دهم و با رفتنم به تیم کمک کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مجید مرتضایی در خصوص جدایی‌ از فرش‌آرا و پیوستنش به تیم دسته یکی مس سرچشمه اظهار کرد: با باشگاه فرش‌آرا جلسه گذاشتیم و خواسته‌هایمان را مطرح کردیم. چند مصدوم داشتیم و از نظر فنی هم ضعیف شده بودیم؛ به همین خاطر از باشگاه خواستیم چهار بازیکن خوب و باکیفیت جذب کند. با توجه به اینکه باشگاه فرش‌آرا بودجه مشخصی دارد و نمی‌توان از آن فراتر رفت، این خواسته‌ها برآورده نشد.

وی افزود: امیدوارم مربی بهتری به این تیم بیاید و بتواند به این تیم کمک کند. جدایی من از فرش‌آرا اصلا به خاطر اولتیماتوم باشگاه نبود. اعضای هیات مدیره باشگاه از رفتن من خوشحال نیستند، ولی به هر حال مسیری بود که باید طی می‌شد. به نظرم با توجه به اینکه خواسته‌های من در باشگاه فراهم نشد، بهتر بود از این تیم جدا شوم و فرد دیگری مطابق با شرایط و خواسته‌های باشگاه به این تیم کمک کند.

سرمربی سابق تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص پیوستنش به مس سرچشمه در لیگ یک تصریح کرد: به عنوان مدیرفنی به تیم مس سرچشمه اضافه شدم. برای من کارتی از سوی فدراسیون صادر نمی‌شود که روی نیمکت بنشینم و فقط سعی می‌کنم تمام دانش خودم را در اختیار مربیان تیم قرار دهم. قراردادم با مس سرچشمه یک ساله است.

مرتضایی اضافه کرد: بازیکنان و مربیان خوبی داریم که در لیگ یک هستند و سرمایه‌گذاری خوبی هم در این بخش صورت گرفته است. هیجان خاصی در لیگ یک حاکم است و تصور می‌کنم برخی تیم‌ها حتی از تیم‌های لیگ‌برتری هم سرمایه‌گذاری بیشتری کرده‌اند.

وی گفت: سال‌های زیادی در فرش‌آرا بودم و عناوینی مثل حضور در لیگ یک به مدت چهار سال، حضور در لیگ برتر به مدت هفت سال، کسب ۲ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی لیگ برتر در رده سنی امید با مجموعه فرش‌آرا در کارنامه من ثبت شده است.

سرمربی سابق فرش‌آرا با بیان اینکه برای تمام بازیکنانم در فرش‌آرا آرزوی موفقیت دارم، عنوان کرد: هر مربی نیاز به تغییر دارد و سعی کردم فضای جدیدی از فوتسال کشور را تجربه کنم. جو بسیار خوبی در مس حاکم است و امیدوارم که راه خوبی در پیش داشته باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.