کد خبر : 211249
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 8:07
-

کریمی در صدر جدول گلزنان کویت

کریمی در صدر جدول گلزنان کویت

ستاره ایرانی سلوی الصباح بار دیگر برای تیمش درخشید و این‌بار در مقابل السالمیه ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود اما نتوانست مانع از شکست سلوی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،در جریان هفته نهم رقابت‌های لیگ فوتسال زنان کویت، یاران فرشته کریمی در تیم سلوی الصباح بعد از برد روحیه‌بخش هفته گذشته مقابل فتیات العیون، در مقابل تیم قعر جدولی السالمیه که در نیم‌فصل دوم متحول شده به میدان رفتند؛ برای قطعی شدن صعود به پلی‌آف، یاران کریمی نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار امروز داشتند.

فرشته کریمی که هفته گذشته ۴ گل و ۳ پاس‌گل به ثبت رسانده بود، امروز هم ستاره بی‌چون و چرای میدان بود؛ او در نیمه نخست، پرتلاش و دونده در زمین حاضر شد و یک گل تماشایی را به نام خود از میانه‌های زمین به ثبت رساند.

 

 

بعد از این گل، کریمی با تکل فوق‌العاده‌اش در دهانه دروازه اجازه باز شدن دروازه سلوی الصباح را نداد اما پیش از پایان نیمه، روی کار زیبا و انفرادی مهاجم السالمیه، آن‌ها گل تساوی دست یافتند تا نیمه اول با تقسیم امتیازات به پایان برسد.

در نیمه دوم ۱۳ دقیقه تلاش دو تیم برای گلزنی بی‌ثمر بود تا اینکه در دقیقه ۳۳ ابتدا السالمیه به گل برتری رسید اما لحظاتی بعد فرشته کریمی یک شوت دیدنی دیگر را روانه دروازه حریف کرد و توانست خیلی بازی را به تساوی بکشاند.

۵ دقیقه پایانی بازی فوق‌العاده جذاب دنبال شد و السالمیه به گل سوم رسید و مجدداً پیش افتاد اما فرشته کریمی برای جبران نتیجه خود را به آب و آتش زد و چند شلیک تماشایی داشت که درخشش گلر السالمیه اجازه هت‌تریک را به او نداد و البته او به شدت به تصمیمات داور بازی اعتراض داشت تا بازی با شکست یاران کریمی به پایان برسد.

با این شکست ، سلوی الصباح ۶ امتیازی ماند و کارش در هفته پایانی برای صعود به مرحله پلی‌آف به اما و اگر کشیده شد؛ آن‌ها مسابقه پایانی خود را مقابل الفتات برگزار می‌کنند و یکی از سه تیم سلوی الصباح، فتیات العیون و السالمیه در روز پایانی پازل مرحله پلی‌آف را تکمیل خواهند کرد. البته با توجه به قانون بازی رودررو و برتری پرگل سلوی در بازی رفت مقابل فتیات و السالمیه، شگفتی‌سازی رقبا در روز پایانی می‌تواند مانع از صعود یاران کریمی شود.

با دبل او، فرشته کریمی در هشتمین بازی این فصل خود در لیگ کویت، توانست ۱۷ گله شود و موقتاً به صدر جدول گلزنان لیگ برود.

در جریان بازی نیز بارها حاضران در سالن الکویت، فرشته کریمی را مورد تشویق قرار دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.