کد خبر : 211319
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 14:11
-

جلسه فدراسیون فوتبال با وحید شمسایی درباره تیم ملی فوتسال

جلسه فدراسیون فوتبال با وحید شمسایی درباره تیم ملی فوتسال

فدراسیون فوتبال ایران همچنان در حال رایزنی برای انتخاب بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تمرینات تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای برگزاری دیدارهای دوستانه ۲۹ و ۳۰ آذر مقابل ایتالیا آغاز شده است که همچنان ابهامات زیادی درباره انتخاب نهایی سرمربی این تیم وجود دارد.

سید محمد ناظم الشریعه که در حال حاضر هدایت این تیم را بر عهده دارد دور از حاشیه عملکرد بازیکنان دعوت شده را زیر نظر دارد تا بتواند در تقابل با ایتالیا نتایج قابل قبولی بگیرد.

ناظم الشریعه در حالی به سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران ادامه می‌دهد که تکلیف نیمکت این تیم با توجه به اتمام قرارداد او تا پایان سال نامعلوم است.

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره این موضوع گفت: ما جلسات زیادی را با حضور سرپرست کمیته فوتسال آقای اصولی داشتیم. قرار است پس از این دو بازی که تأثیر زیادی در روند آماده سازی تیم خواهد داشت تصمیم‌گیری شود.

او درباره جلسه با وحید شمسایی برای فوتسال تصریح کرد:بنده دو بار با آقای شمسایی برای استفاده از تجربیات او و دانشی که در این زمینه دارد جلسه داشتم. به هر حال یکی از ظرفیت‌هایی که ما باید در هر حوزه‌ای لحاظ کنیم استفاده از دانش پیشکسوتان است تا بتوانیم بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشیم. آقای عزیزی خادم هم با شمسایی جلسه داشته است. با بسیاری از پیشکسوتان هر روزه جلسه می‌گذاریم تا نظرات را جمع آوری کنیم. درباره تیم ملی فوتسال هم هر اتفاقی که کمیته فوتسال تشخیص دهد و مجموعه مدیریتی فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری کند را در اولویت قرار می‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.