کد خبر : 211302
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 7:58
-

اولادقباد: حضور بازیکنان جوان در جام ملت‌های فوتسال به ما کمک زیادی می‌کند/ سطح مسابقات لیگ امسال نسبت به دوره‌های گذشته بالا بوده است

اولادقباد: حضور بازیکنان جوان در جام ملت‌های فوتسال به ما کمک زیادی می‌کند/ سطح مسابقات لیگ امسال نسبت به دوره‌های گذشته بالا بوده است

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازی دوستانه ایران برابر ایتالیا که هفته آینده برگزار می‌شود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسلم اولاقباد بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازی دوستانه ایران و ایتالیا اظهار داشت: بازی با ایتالیا بسیار خوب خواهد بود و می‌تواند به ما قبل از شروع جام ملت‌ها کمک بسیاری کند. ایتالیایی‌ها تیم بسیار خوب و قدرتمندی هستند. با توجه به مصدومیتی که دارم فعلا حضور من در بازی با ایتالیا معلوم نیست. به شخصه خیلی دوست دارم که در بازی با ایتالیا شرکت کرده و به تیم ملی کمک کنم.

حضور بازیکنان جوان در جام ملت‌ها به ما کمک زیادی می‌کند

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره جوانگرایی در تیم ملی و اینکه آیا بازی با ایتالیا می‌تواند به ما قبل از جام ملت‌ها کمک کند بیان داشت: کادر فنی تیم ملی باید به بازیکنان جوان اهمیت زیادی دهد تا بتوانند خودشان را در بازی‌های بزرگ نشان دهند. امیدوارم قبل از شروع جام ملت‌ها تیم ملی بازی‌های بیشتری انجام دهد تا بازیکنان جوان بتوانند تجربه لازم را به دست آورده. به نظر من با حضور بازیکنان جوان قطعا می‌توانیم در جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

ژاپن و ازبکستان نسبت به دوره‌های گذشته خیلی بهتر شده اند

اولاقباد درباره تیم‌های ژاپن و ازبکستان که در جام ملت‌ها حضور دارند نیز گفت: امسال کار ما در مسابقات جام ملت‌ها بسیار سخت خواهد بود و تیم‌هایی مثل ژاپن و ازبکستان نسبت به گذشته خیلی بهتر شده اند. همچنین این ۲ تیم در چند سال گذشته بازیکنان جوان بسیار خوبی را به تیم ملی کشورشان معرفی کرده اند. اگر شما به تیم ملی فوتسال ژاپن نگاه کنید متوجه خواهید شد که چند نفر از بازیکنان این تیم در لیگ اسپانیا و در تیم بنفیکا بازی می‌کنند. آن هم به این خاطر است که کادر فنی به بازیکنان جوان اهیمت زیادی می‌دهند. متاسفانه ما بعد از جام جهانی ۲۰۱۶ کمتر از بازیکنان جوان استفاده کردیم و الان بهترین فرصت برای بها دادن به جوان است.

دیدار تیم ملی فوتسال ایران - ازبکستان

کراپ از قهرمانی دور شده است

ملی پوش تیم فوتسال کراپ الوند قزوین درباره آخرین وضعیت تیم خود بعد از جدا شدن اصغری مقدم بیان کرد: او تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار گرفت، اما مسئولان باشگاه از نتایجی که تیم در نیم فصل اول کسب کرد رضایت نداشتند. کراپ امسال خود را برای قهرمانی بسته است، اما الان فاصله ما با صدر جدول ۹ امتیاز است و همین اختلاف ما را از قهرمانی دور کرده است. ما می‌خواهیم نیم فصل دوم عملکرد به مراتب بهتری داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

سطح مسابقات لیگ امسال نسبت به دوره‌های گذشته بالا بوده است

اولاقباد درباره سطح رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: امسال سطح رقابت‌های لیگ نسبت به دوره‌های گذشته خیلی بهتر بوده است. در سال‌های گذشته فقط مس سونگون و گیتی پسند برای قهرمانی تلاش می‌کردند، اما الان ۵ تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند و این نشان می‌دهد که سطح بازی‌ها بالا است.

اصغری مقدم اجازه نمی‌داد کسی در کار او دخالت کند

ملی پوش تیم فوتسال کراپ درباره اینکه یکی از بازیکنان ملی پوش این تیم باعث رفتن اصغری مقدم شد بیان کرد: خیر این صحبت‌ها به هیچ عنوان درست نیست. اصغری مقدم اصلا اجازه نمی‌داد کسی از بازیکنان در کار او دخالت کند. همان طور که گفتم جدایی اصغری مقدم از کراپ فقط به خاطر نتایجی بود که کسب شد. در هر صورت کراپ جزء تیم‌هایی است که از بازیکنان ملی پوش و با تجربه زیادی برخوردار است، اما الان در جایگاه چهارم جدول قرار داریم و باید شرایط تیم ما در نیم فصل دوم خیلی بهتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.