کد خبر : 211463
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400 - 18:37
-

انصراف پشت انصراف/ باقدمت‌ترین تیم فوتسال ایران از لیگ کنار کشید!

انصراف پشت انصراف/ باقدمت‌ترین تیم فوتسال ایران از لیگ کنار کشید!

باشگاه شهروند ساری پس از پایان نیم فصل اول لیگ برتر، با ارسال نامه ای به رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران انصراف رسمی خود را از حضور در دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از انصراف تیم امیدهای شهروند ساری از لیگ‌برتر امیدهای کشور حالا انصراف رسمی شهروند ساری از ادامه لیگ‌برتر فوتسال بزرگسالان کشور هم اعلام شد.

خبرها حاکی از این است که باشگاه شهروندساری پس از پایان نیم فصل اول لیگ‌برتر، با ارسال نامه‌ای به رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، انصراف رسمی خود را از حضور در دور برگشت لیگ‌برتر فوتسال کشور اعلام کرده است.

بر اساس شنیده‌های موثق، در نامه‌ای که سعید نجاریان به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نوشته و رونوشتی از آن هم به هیأت فوتبال مازندران و نمایندگان مجلس ارسال شده، عدم تحقق وعده‌ها، تبعیض در مساعدت‌ها و سنگ‌اندازی‌های متعدد در مسیر حرکت باشگاه شهروند ساری در دو سال اخیر عمده دلایل انصراف این باشگاه محبوب شمال ایران بیان شده است.

با تأیید این خبر توسط مدیران باشگاه، بدین ترتیب، به نظر می‌رسد قدیمی‌ترین و پرهوادارترین تیم فوتسال ایران پس از قریب به سه دهه حضور در سطح اول کشور در آستانه انحلال قرار گرفته است.

باید دید واکنش مسؤولان ورزش مازندران و ساری و حتی نمایندگان مجلس مرکز استان نسبت به این موضوع چه خواهد بود. تنها داشته مرکز استان از ورزش فوتبال همین فوتسال لیگ‌برتری بود که با کناره‌گیری شهروند از لیگ برتر، چراغ فوتبال برای همیشه در شهر ساری خاموش خواهد شد.

امیدواریم مسؤولان مربوطه هرچه‌ زودتر ورود کنند و نگذارند این تیم ریشه دار و قدیمی به همین سادگی کنار بکشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.