کد خبر : 211528
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 12:29
-

از حضور مادر و کودک یکساله تا مرد ۷۰ساله پای درس کاکائو (عکس)

از حضور مادر و کودک یکساله تا مرد ۷۰ساله پای درس کاکائو (عکس)

استقبال جالب توجه طیف‌های متفاوت مربیان فوتسال کشور از دوره دانش‌افزایی تبریز از نکات مهم این دوره بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دومین دوره دانش‌افزایی بین‌المللی مربیگری فوتسال با همکاری باشگاه مس سونگون، پایگاه خبری فوتسال و فدراسیون فوتبال از چهارشنبه هفته گذشته تا روز جمعه در دو بخش تئوری و عملی به میزبانی باشگاه مس برگزار شد که طی آن مدرسان و مربیان بزرگ فوتسال جهان همچون کاکائو، خاویر لوزانو، میکی و جوراندیرو دوترا به تدریس پرداختند.

یکی از نکات جذاب این دوره فراوانی جالب مربیان شرکت‌کننده و تشنه فراگیری علم روز فوتسال دنیا بود که از سراسر کشور عازم تبریز شده بودند و این استقبال نیز محدود به سن و جنسیت هم نمی‌شد. فاطمه قربانزاده سرمربی تیم لیگ یکی آپادانا تبریز و مربی تیم بانوان جدیدالتاسیس ورزقان یکی از این نفرات بود که به عنوان یکی مربی مادر با وجود فرزند یکساله و شیرخواره خود در این کلاس حضور یافته بود و در خلال تدریس کاکائو در کلاس‌های عملی مشغول راه بردن کودکش با کالسکه بر روی سکوهای سالن پورشریفی بود.

این اقدام جالب توجه این مربی از دید مسئولان برگزاری دوره نیز پنهان نماند و با تشویق نیما نکیسا رئیس دپارتمان آموزش و کاکائو در طول برگزاری دوره و قدردانی محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در مراسم اختتامیه مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

در میان سایر نفرات نیز، مسن‌ترین مدعو و شرکت کننده در این دوره استاد علی رعدی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا بود که با موی سپید در کنار حسین شمس و دیگر بزرگان فوتسال ایران در کلاس کاکائو، لوزانو، میکی و جوراندیرو حضور یافت و پا به پای سایرین آخرین اطلاعات روز فوتسال دنیا را مورد ارزیابی و فراگیری قرار داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.