کد خبر : 211573
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 23:36
-

صعود سلوی صباح با درخشش فرشته کریمی

صعود سلوی صباح با درخشش فرشته کریمی

تیم فوتسال زنان سلوی الصباح توانست به جمع ۴ تیم برتر چهارمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان کویت صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، امشب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان دنبال شد و پیش از انجام تقابل پایانی مرحله گروهی میان الفتات و سلوی الصباح، رقبای یاران فرشته کریمی مقابل حریفان شکست خوردند تا عملاً بازی آخر برای صعود به پلی‌آف تشریفاتی شده و صعود سلوی الصباح قطعی باشد.

فرشته کریمی خیلی زود در این مسابقه موفق به گلزنی شد و روی یک حرکت انفرادی و شوت زیبا به سوی دروازه حریف گل اول بازی را به سود سلوی الصباح رقم زد اما در ادامه گل او پاسخ داده شد ولی دوندگی بی‌امان و تلاش ستاره ایرانی برای برگرداندن ورق بازی به سود تیمش نتیجه داد و روی پاس عالی او، گل دوم برای سلوی به ثمر رسید و نیمه نخست با همین نتیجه تمام شد.

هر چند در نیمه دوم خیلی زود بازی مجدداً به تساوی کشیده شد اما در ادامه بازهم این فرشته کریمی بود که نقش اول را در میدان مسابقه ایفا می‌کرد و در نهایت در نیمه دوم او موفق به گلزنی و گلسازی شد تا با ۲ گل و ۲ پاس‌گل کریمی، سلوی الصباح ۴-۳ از سد الفتات که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ کویت شده بود بگذرد.

 

 

با دبل گلزنی در مسابقه امروز که آخرین دیدار مرحله گروهی بود، فرشته کریمی توانست شمار گل‎های خود در این فصل را به عدد ۱۹ برساند و هم‌چنین در جدول برترین پاسور‌ها، تعداد پاس‌گل‌های کریمی با دبل پاس گل او در مقابل الفتات، دو رقمی شد و به عدد ۱۱ رسید.

تیم فوتسال زنان سلوی الصباح با پیروزی در مسابقه امروز با ۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول به کار خود در مرحله مقدماتی پایان داد؛ آن‌ها در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم قدرتمند الکویت خواهند رفت که سابقه قهرمانی در لیگ کویت را دارد.

 
 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.