کد خبر : 211600
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 12:27
-

ناظم‌الشریعه: برای دیدار با ایتالیا کار بسیار سختی داشتیم/ باشگاه‌ها باید به سمت جوانگرایی بروند/ قرار شد با برنامه‌های ما اردو‌های تیم‌ملی پایه فوتسال آغاز شود

ناظم‌الشریعه: برای دیدار با ایتالیا کار بسیار سختی داشتیم/ باشگاه‌ها باید به سمت جوانگرایی بروند/ قرار شد با برنامه‌های ما اردو‌های تیم‌ملی پایه فوتسال آغاز شود

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از انجام ۲ بازی دوستانه برابر ایتالیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از انجام ۲ بازی دوستانه برابر ایتالیا توضیحاتی را بیان کرد.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از بازی برابر ایتالیا اظهار داشت: ما قبل از بازی با ایتالیا موفق شدیم ۲ مرحله اردو در تهران برگزار کنیم. اولین اردو در ۳ روز برگزار شد و اردوی دوم هم در ۶ روز به پایان رسید. در این مرحله یکی از با انگیزه‌ترین و جوان‌ترین اردو‌های تاریخ فوتسال ایران را برگزار کردیم که بازیکنان جوان ما می‌خواهند بازی بین المللی خوبی را برابر ایتالیا انجام دهند. ایتالیا یکی از بهترین تیم‌های مطرح جهان است که خودش را برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های اروپا آماده می‌کند. در این مدت ما تمام سعی و تلاش خودمان را به کار گرفتیم تا بازیکنان را با یکدیگر هماهنگ کنیم، هر چند کار بسیار سختی داشتیم.

بازی با ایتالیا شروع کار برای جوان گرایی است

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: بعضی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند و امیدوارم بازی با ایتالیا شروع خوبی برای جوان گرایی باشد. برنامه‌ای که ما به کمیته فوتسال ارائه دادیم بازی با ایتالیا شروع کار برای جوان گرایی است و امیدوارم بعد از این بازی بتوانیم با چند بازی تدارکاتی خوب بازیکنان را برای رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا که فرودین ماه برگزار می‌شود، آماده کنیم.

بازیکنان جوان تا می‌توانند باید خارج از ایران بازی کنند

ناظم الشریعه افزود: طبق صحبت‌هایی که با سرپرست کمیته فوتسال انجام دادیم می‌خواهیم تا آنجا که امکان دارد بازی‌های دوستانه ما خارج از ایران باشد تا بازیکنان بتوانند به کشور‌های مطرح جهان رفته و با تیم‌های خوب بازی کنند. هر چقدر خارج از خانه بازی کنیم بازیکنان به روزتر شده و شرایط بهتری پیدا می‌کنند.

باشگاه‌ها باید به سمت جوان گرایی بروند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما اگر به جوانانمان فرصت دهیم قطعا می‌توانند جا پای بزرگان بگذارند. کشور ما سرشار از استعداد است، منتهی این استعداد‌ها باید دیده شوند و این مسئله هم به باشگاه‌ها بر می‌گردد که باید به سمت جوان گرایی قدم بردارند. امیدوارم برنامه‌ها طوری پیش برود که باشگاه‌های لیگ برتری بیشتر از بازیکنان جوان در تیم‌های خود استفاده کنند. به هر حال جایگاه فوتسال ایران در جهان خیلی بالا است و تمام تلاش من و همکارانم این است که این جایگاه را هم چنان در آسیا و جهان بالا نگه داریم.

باید از مقدماتی جام ملت‌ها راحت عبور کنیم

ناظم الشریعه درباره تیم‌های حاضر در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و اینکه آیا می‌توانند برای ایران دردسرساز شوند بیان داشت: فوتسال در آسیا نسبت به سال‌های گذشته خیلی رشد کرده است. مخصوصا در منطقه آسیای میانه ازبکستان در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. افغانستان هم که بیشتر بازیکنان این تیم در ایران بازی می‌کنند فوتسال را خیلی خوب بازی می‌کنند. همچنین تاجیکستان و ترکمنستان هم در فوتسال پیشرفت‌های خوبی داشته اند. ما در مقدماتی جام ملت‌های آسیا هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت. اگر می‌خواهیم در جام ملت‌ها شرایط خوبی داشته باشیم یاد خیلی راحت از مرحله مقدماتی عبور کنیم.

دیگر رقیب آسانی در آسیا وجود ندارد

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد:کار ما در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا نه سخت است و نه آسان خواهد بود. دیگر الان رقیب آسانی در آسیا وجود ندارد، زیرا همه کشور‌های آسیایی فوتسال را به خوبی یاد گرفته اند و این نکته برای ما بسیار مهم است. بازیکنان جوان ما باید تا می‌توانند کنار یکدیگر بازی کنند تا با شرایط هماهنگ شوند.

فدراسیون فوتبال جدید نگاه بهتری نسبت به قبلی‌ها دارد

ناظم الشریعه درباره حمایت‌های فدراسیون فوتبال از تیم ملی فوتسال نیز گفت: متاسفانه در ۲ سالی که کرونا در کشور وجود داشت ما نتوانستیم فعالیت مثبتی داشته باشیم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال جدیدی که روی کار آمده است نگاه بهتری نسبت به قبلی‌ها دارد و کار‌هایی که در حوره فوتبال آقایان و بانوان، فوتبال ساحلی و فوتسال صورت گرفته به مراتب از دوره‌های قبل خیلی بهتر بوده است. همچنین فدراسیون فوتبال به رده‌های پایه هم اهمیت زیادی می‌دهد. برنامه‌ای که ما به فدراسیون دادیم قرار شد اردو‌های تیم ملی پایه فوتسال خیلی زود آغاز شده و بازیکنان در شرایط اردو قرار بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

وقتى همه میگویند ناظم الشریعه علاوه بر اینکه بى سواد و ترسو هست دروغگوی بزرگى هم هست بعضى ها تعجب میکنند ؟!!
ناظم کذاب میگه از زمانى که این فدراسیون آمده به فوتسال خیلى توجه بیشتر شده این نشان میدهد ایشان چقدر از مرحله پرت هستند
١-از زمانى که این فدراسیون آمده فوتسال پایه کلا تعطیل شده و کادر فنى نداره !!!
٢- تیم ملى بانوان سرمربى نداشت که هیچ در حال حاضر اصلا دیگر از هم پاشیده شده !!!
٣- تیم بزرگسالان هم که خانه سالمندان بود و الان تازه یادشان افتاده جوانگرایى کنند!!!
۴- در عرض ٩ ماه دوتا رییس کمیته فوتسال آمده که یکى از یکى بدتر و بى خاصیت تر هستند !!!
۵- رییس کمیته فوتسال قبل از جام جهانى استعفاء داد و تیم فوتسال در جام جهانى مثل لشکر شکست خورده بود!!
حالا باز ناظم دروغگو میگه این فدراسیون خیلى به فوتسال توجه میکنه واقعا پاچه خوار کى بودى تو ناظم ؟!!!!

محمد یکشنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲

ناظم الچسبیده تو مگه قراره بمانى؟!! تو که دارى میرى حالا دارى براى بقیه هم برنامه میدى ؟!! خخخخخ
بعدش هم تو اگر برنامه و جوانگرایى بلد بودى قبل از جام جهانى سراغ بازیکن ٣٧ ساله نمى رفتى ؟!! خیلى این ناظم الچسبیده خنده دار هست خداییش!!!!