کد خبر : 211613
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 13:16
-

کاپیتان چیپس کامل مشهد: هدف ما قرار گرفتن در جمع ۷ تیم بالانشین لیگ است/ با حمایت مالک باشگاه دغدغه مالی نداریم

کاپیتان چیپس کامل مشهد: هدف ما قرار گرفتن در جمع ۷ تیم بالانشین لیگ است/ با حمایت مالک باشگاه دغدغه مالی نداریم

کاپیتان تیم چیپس کامل گفت: درست است که سال نخست حضور خود در لیگ‌برتر را تجربه می‌کنیم، اما هدف «چیپس کامل» قرار گرفتن در میان هفت تیم برتر ایران است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، امید رخشانی در خصوص شرایط چیپس کامل در نیم‌فصل نخست لیگ‌برتر فوتسال اظهار کرد: نیم‌فصل سختی را پشت‌سر گذاشتیم. با مشکلات متعددی مانند نبود گلر، مصدومیت و ابتلاء برخی از بازیکنان به کرونا روبرو بودیم. تعطیلات نیم‌فصل را به ریکاوری، کارهای بدنی و کارهای تاکتیکی اختصاص دادیم.

وی افزود: چند بازیکن جدید جذب کرده‌ایم و بازیکنان مصدوم نیز شرایط خوبی دارند. امیدوارم بتوانیم نیم‌فصل دوم را با برد شروع کنیم. چیپس کامل از ابتدا فصل دیر استارت زد. تا زمانی که تیم به هماهنگی رسید، نوسانات زیادی داشتیم، اما نتایج به مرور بهتر شد. اگر بازیکنان جدید بتوانند سریع‌تر با تیم هماهنگ شوند می‌توانیم شروع پر قدرتی داشته باشیم.

کاپیتان چیپس کامل ادامه داد: کسب ۱۴ امتیاز از ۱۳ بازی برای تیمی که تازه به لیگ‌برتر اضافه شده نتیجه بدی نیست. سعی داریم در نیم فصل دوم امتیازات بیشتری جذب کنیم تا فصل را در رده‌های بالای جدول به پایان برسانیم. درست است که تیم سال نخست خود در لیگ‌برتر را تجربه می‌کند، اما هدف چیپس کامل قرار گرفتن در میان هفت تیم برتر ایران است.

رخشانی در خصوص حمایت‌ باشگاه از بازیکنان گفت: رنجوری، مالک چیپس کامل حمایت خوبی از تیم دارد. هیچ وقت دغدغه البسه و مالی نداشته‌ایم و هر موقع نیاز بوده از تیم حمایت کرده است. تاکنون نیز بازیکنان ۳۵ تا ۴۰ درصد دریافتی داشته‌اند.

وی در خصوص نخستین دیدار چیپس کامل در دور برگشت رقابت‌های فوتسال کشور تصریح کرد: در دور رفت مقابل راگا شانس برد داشتیم، اما برای اینکه دیدار را به تساوی بکشانیم، از سیستم پاورپلی استفاده کردیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم. در دور برگشت با تمام قوا مقابل راگا ظاهر خواهیم شد تا نتیجه دور رفت را جبران کنیم.

کاپیتان چیپس کامل در خصوص محرومیت تماشاگران از حضور در بازی‌های لیگ برتر فوتسال یادآور شد: مشهد هواداران خاص خود را دارد، حضور تماشاگران در بازی‌ها به سود ما تمام خواهدشد. جالب است که در برخی از بازی‌های سایر تیم‌های لیگ‌برتری ۵۰ تا ۱۰۰ تماشاگر در سالن بازی حضور دارند. امیدوارم سخت‌گیری‌ها فقط برای تیم‌های تازه لیگ‌برتری شده نباشد و عدالت برای تمام تیم‌ها یکسان باشد. تمام محدودیت‌های کرونایی برداشته شده، امیدوارم وزارت بهداشت برای نیم‌فصل دوم مجوز حضور تماشاگران در بازی‌ها را صادر کند.

مصاحبه از: رامین احمدپور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.