کد خبر : 211811
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400 - 11:48
-

جوانان تاثیرگذار بودند

شمس:خیلی دیر به فکر جوانگرایی افتادیم / ایتالیا در دو دوره جام جهانی حضور نداشته است / مثل همیشه اعتراضات بازیکنان نسبت به داوری زیاد بود

شمس:خیلی دیر به فکر جوانگرایی افتادیم / ایتالیا در دو دوره جام جهانی حضور نداشته است / مثل همیشه اعتراضات بازیکنان نسبت به داوری زیاد بود

حسین شمس در گفت وگویی در رابطه با دو بازی دوستانه تیم ملی فوتسال با ایتالیا اظهارنظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین شمس در گفت وگویی در رابطه با دو بازی دوستانه تیم ملی فوتسال با ایتالیا اظهار داشت: بازی‌‌های تدارکاتی و دوستانه برای تیم ملی بسیار مفید است اما نکته‌ای را که نباید فراموش کنیم این است که نتیجه دیدارهای دوستانه اهمیت خاصی ندارد و فقط برای محک زدن بازیکنان و کادر فنی از عملکرد آنها است.

وی افزود: در کل نتیجه این دو بازی در مقابل ایتالیا قابل قبول بود.ایتالیا در دو دوره جام جهانی حضور نداشته اما باز هم نام ایتالیا را یدک می‌کشد. در بازی اول با توجه به صحبتها و نصیحت‌های که در رابطه با جوانگرایی انجام دادیم مجددا از جوان هایی مثل آقاپور، کدخدایی ،یوسف و..استفاده شد و مشاهده کردید هر زمان هم  که به زمین آمدند این بازیکنان تاثیرگذار بودند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: بازی دوم را که ندیدیم اما عملکرد سعید احمد عباسی در این بازی در هتریک فوق العاده بوده است البته همه بازیکنان تمام زحمت خود را کشیدند اگر چه ما خیلی دیر به فکر جوانگرایی افتادیم اما مشکلی نیست و باید همین راه را ادامه دهیم. من از مربیان لیگ درخواست دارم که بیشتر از جوان‌ها استفاده کنند.

وی در خصوص اینکه همچنان اصرار به تعویض کادر فنی تیم ملی و ناظم الشریعه سرمربی این تیم دارد، تصریح کرد: این تصمیم بر عهده من نیست و باید فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در این زمینه تصمیم گیری کنند. آنها باید جلسه‌ای با حضور ناظم الشریعه برگزار کنند تا ببینند  آیا وی همچنان می‌خواهد کار کند یا خیر؟

شمس همچنین در مورد داوری دیدار با ایتالیا گفت: بازی دوم را ندیدیم اما در بازی اول داوری خوب بود مثل همیشه اعتراضات بازیکنان نسبت به داوری زیاد بود. دیدید اعتراضات زیاد باعث اخراج محمدی دروازبان تیم ملی شد، بازیکنان ما باید یاد بگیرند کمتر به داوری اعتراض کنند و بیشتر به دنبال آرامش در بازی باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.