کد خبر : 211885
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 11:53
-

اردلان: ما پیکان هستیم و برای رسیدن به سکو تلاش می‌کنیم

اردلان: ما پیکان هستیم و برای رسیدن به سکو تلاش می‌کنیم

تیم فوتسال بانوان پیکان با پیروزی قاطع در شش بازی دور رفت رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور صدرنشین گروه دوم شد و حالا برای حضور در دور برگزار مسابقات آماده می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، نیلوفر اردلان ،سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان بعد پایان فصل اول لیگ برتر و صدرنشینی تیمش در این خصوص گفت:ما لیگ را با سه بازی سخت شروع کردیم بازی اول با تیم مس رفسنجان که قهرمان فصل گذشته بود و بازی دوم با نصر فردیس که بازیکنان ملی پوش خوبی داشت و سومین بازی را با تیم پر افتخار ملی حفاری که بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای در اختیار داشت با پیروزی پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه پیکان استارت خوبی زد و در ادامه از بازیکنان خیلی جوان استفاده کردیم که باعث شد تجربیات بیشتری کسب کنند.

وی افزود:در دور برگشت مسابقات شرایط بسیار متفاوت و سخت تری خواهیم داشت چون تیم های حریف تمرین های خوبی را دارند و تمام تلاش خود را می کنند تا جزء هشت تیم پایانی باشند و به دور بعدی صعود کنند. البته ما هم تیم بزرگ پیکان هستیم و برای تمامی شرایط آمادگی کامل و برنامه ریزی دقیق داریم و تمام تلاش و هدفمان این است یکی از سکوهای برتر را از آن خود کنیم.

اردلان در خصوص به دست آوردن عنوان قهرمانی و اعزام به مسابقات باشگاههای آسیایی گفت:امیدوارم بعد از دوسال دوباره بازی های آسیایی آغاز شود و ما بتوانیم دراین مسابقات حضور یابیم. برگزاری این مسابقات باعث می شود تا باشگاههای بزرگ آسیا در رشته فوتسال سرمایه گذاری کنند و این امر باعث پیشرفت و حمایت از فوتسال خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت:پیکان باشگاه پر افتخار و بزرگی است و من از مدیرعامل باشگاه جناب آقای محمدی و مدیریت ورزش حرفه ای جناب آقای الله کرم و جناب آقای دقیقی مشاور اجرایی مدیرعامل، همچنین اعضای محترم هیات مدیره و سایر زحمتکشان کمال تشکر را دارم که باعث شدند شرایط و امکانات خوبی برای تیم ما فراهم شود. حمایت باشگاه از تیم فوتسال بانوان با رویکردی حرفه ای بسیار ازشمند بود و امیدوارم با کسب نتایج شایسته بتوانیم قدران زحمات گروه مدیریتی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.