کد خبر : 211893
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 16:48
-

خودکشی؛ علت مرگ بازیکن سابق ارژن شیراز

خودکشی؛ علت مرگ بازیکن سابق ارژن شیراز

علت مرگ بازیکن فوتسال مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،علی عرب‌زاده بازیکنی با اخلاق و شایسته تیم ملی فوتسال افغانستان که نقشی تاثیرگذار در نائب قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان در رقابت های آسیایی سال ۲۰۱۹ داشت، در گذشت. منابعی به اسپوتنیک می‌گویند که وی به دلیل مشکلات خانوادگی و اختلاف با همسرش اقدام به خودکشی کرده است و به زندگی خود پایان داده است. عرب‌زاده یکی از بهترین بازیکنان فوتسال در افغانستان بود که با توجه به عملکرد خوبش در تیم زیر ۲۰ سال، کارشناسان آینده‌ای روشن را با وجود بازیکنانی چون او برای فوتسال افغانستان متصور می‌شدند.

همچنین خبرگزاری صدای افغان نیز نوشت: علت مشخص نیست.

خبرگزرای صدای افغان (آوا) از کابل، پایتخت افغانستان نوشت:

مسوولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبالُ مرگ علی عرب‌زاده را تایید می‌کنند؛ اما گفته‌اند که تاکنون علت مرگ این بازیکن تیم ملی فوتسال روشن نیست.

شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، به ویژه هواداران تیم ملی فوتسال در پیوند به مرگ این بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال کشور واکنش نشان داده‌اند.

علی عرب زاده، در سال ۲۰۱۹ میلادی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران برگزار شده بود، عملکرد قابل قبولی را در تیم ملی فوتسال کشور از خود به نمایش گذاشت و فوتسال بازان کشور در این رقابت‌ها نایب قهرمان آسیا شدند.

 

مسوولان فدراسیون فوتبال افغانستان به ویژه کمیته فوتسال می‌گویند که آقای عرب زاده یکی از پایه های برجسته تیم ملی فوتسال بود و درگذشت این بازیکن خلاق، آسیب جدی را در تیم ملی در پی خواهد داشت.

عبدالرزاق ممرک، مربی تیم ملی فوتسال، گفت: «مرگ وی بسیار اندوگین‌مان ساخت؛ واقعا سخت است. علی عرب زداده یکی از پایه‌های تیم ملی فوتسال کشور بود و این یک فاجعه بزرگ برای جامعه‌ فوتبال و فوتسال افغانستان است.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

عجب اوسکولی بوده