کد خبر : 211883
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 11:51
-

محمدی: همیشه بازی کردن مقابل ایتالیا سخت است/جوان ها در آینده به تیم ملی کمک بسیار می کنند

محمدی: همیشه بازی کردن مقابل ایتالیا سخت است/جوان ها در آینده به تیم ملی کمک بسیار می کنند

دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: ایتالیا یکی از تیمهای خوب دنیاست و همیشه بازی کردن در مقابل این تیم سخت است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سپهر محمدی در رابطه با دو دیدار تیم ملی فوتسال کشومان مقابل ایتالیا اظهار داشت: ایتالیا یکی از تیم‌های خوب و با سابقه فوتسال دنیاست و سابقه قهرمانی در اروپا و نایب قهرمانی در جهان را دارد و همیشه بازی کردن در مقابل این تیم سخت است به خصوص اینکه بازی در خانه این تیم باشد.

وی افزود: دو بازی خیلی خوب و با برنامه برابر ایتالیا انجام دادیم.در بازی نخست توانستیم این تیم را شکست دهیم و تجربه خوبی برای بازیکنان به خصوص بازیکنان جوان تیم ملی بود. ان‌شاءالله در آینده از این تجربه استفاده خواهیم کرد.

دروازه بان تیم ملی فوتسال در خصوص عملکردش گفت: خداراشکر عملکرد خوبی داشتم و توانستم به تیم کمک کنم. مهمتر از همه اینکه در بازی اول پیروز میدان شدیم. متاسفانه در بازی دوم و در اوایل نیمه نخست بازی از ناحیه کمر مصدوم شدم و با نظر پزشک تیم نتوانستم به بازی ادامه دهم. روز گذشته هم تحت درمان بودم و امیدوارم اتفاق خاصی رقم نخورده باشد تا هرچه سریع‌‌تر آماده حضور در لیگ برتر شوم.

وی همچنین درخصوص جوانگرایی در تیم ملی گفت : برخی از بازیکنان اولین بازی ملی خود را تجربه کردند و مطمئنا تجربه بسیار خوبی در این دو بازی به دست آوردند آنها در آینده می توانند به تیم ملی کمک بسیاری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.