کد خبر : 211941
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 12:50
-

آخوندی نیامده کارت قرمز گرفت!

آخوندی نیامده کارت قرمز گرفت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سنگربان تیم ملی فوتسال زنان ایران بازگشت جالب‌توجه بعد از حضور در تورنمنتی بین‌المللی در مالدیو، به رقابت‌های لیگ داخلی داشت.   پیروزی ۴-۰ تیم فوتسال زنان پیکان مقابل مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان ایران در روزی رقم خورد که بازی بسیار پربرخورد و جنجالی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سنگربان تیم ملی فوتسال زنان ایران بازگشت جالب‌توجه بعد از حضور در تورنمنتی بین‌المللی در مالدیو، به رقابت‌های لیگ داخلی داشت.

 

پیروزی ۴-۰ تیم فوتسال زنان پیکان مقابل مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان ایران در روزی رقم خورد که بازی بسیار پربرخورد و جنجالی دنبال می‌شد و زری فتحی داور بین‌المللی فوتسال ایران روز سختی را در رفسنجان سپری کرد اما با این‌حال قضاوت موفقی داشت و توانست عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد.

 

در نیمه نخست این مسابقه پربرخورد، اعظم آخوندی سنگربان تیم فوتسال زنان پیکان که در یک ماه گذشته در جمع خودروسازان نبود و با قرارداد قرضی به تورنمنتی بین‌المللی در مالدیو رفته بود و توانسته بود در آنجا هم عضو تیم قهرمان باشد و هم این‌که برترین دروازه‌بان رقابت‌ها قلمداد شود، با کارت قرمز فتحی از زمین مسابقه اخراج شد.

 

اخراجی دردسرساز برای پیکان، چرا که به جز محرومیت مقابل مس رفسنجان، آخوندی مسابقه حساس هفته آینده برابر نصر فردیس کرج را هم از دست داد و حالا نیلوفر اردلان چالش سختی برای انتخاب دروازه‌بان تیمش دارد؛ هر چند که بعد از اخراج اعظم آخوندی، مهدیه محمودی‌نیا سنگربان دوم پیکان روز خوبی را سپری کرد و توانست کلین‌شیت تیمش را حفظ کند.

 

به جز اخراج آخوندی در نیمه دوم، مهسا کمالی بازیکن باتجربه مس رفسنجان هم از زمین مسابقه خارج شد تا دو تیم هر کدام با یک اخراج بازی بزرگ هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان را به پایان برسانند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.