کد خبر : 211961
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 17:47
-

روز اول هفته چهاردهم لیگ‌برتر؛

تساوی ارزشمند شهروند ساری مقابل فردوس قم!/ راگا بازی با چیپس را نیمه‌ تمام گذاشت!

تساوی ارزشمند شهروند ساری مقابل فردوس قم!/ راگا بازی با چیپس را نیمه‌ تمام گذاشت!

نتایج دو دیدار روز اول از هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتسال ایران مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در اولین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز دو دیدار در شهرهای ساری و مشهد برگزار شد که نتایج جالب توجهی در آن‌ها رقم خورد. 

 

در ساری شهروند با وجود تمام مشکلات مالی و حواشی هفته‌های اخیر خود برابر فردوس قم با ۷ بازیکن صف‌آرایی کرد‌. تیم نجاریان در این بازی علیرغم دریافت گل اول پا پس نکشید و با فشار زیاد به روی دروازه میهمان خود موفق شد با پیروزی دو بر یک راهی رختکن شود.

در نیمه دوم این بازی نیز باز هم فردوس قم به گل رسید اما شهروند ساری به کمتر از تساوی در ادامه رضایت نداد تا علیرغم تمام حواشی داوری در نیمه دوم این بازی با تساوی دو بر دو که در این شرایط برای ساروی‌ها ارزشمند بود به پایان برود. 

 

در مشهد و در سالن کارگران چیپس کامل میزبان راگا شهرری بود‌. مشهدی‌ها که پس از پایان نیم فصل اول دیدار معوقه خود را مقابل راگا شکست خورده بودند انگیزه زیادی برای پیروزی در دور برگشت مقابل این تیم داشتند.

شاگردان جنگی و مولایی در این نیمه با وجود دریافت گل اول از اشتباهات حریف خود به خوبی بهره بردند و توانستند با دو گل برنده از زمین راهی رختکن شوند.

نیمه دوم پیش از شروع با حرکات غیرمتعارف عربی، مالک باشگاه راگا همراه بود که به سمت یکی از بازیکنان نیمکت نشین این تیم رفت و در حالی که حاضرین قصد جلوگیری از ضرب و شتم داشتند با لگد زیر صندلی نیمکت تیمش کوبید. او با شروع نیمه دوم، پس از چند سوت داور، راگا را از زمین بیرون کشید و دیگر حاضر به بازگشت راگا به زمین مسابقه نشد تا نتیجه نهایی بازی ای که دو بر یک به سود چیپس در جریان بود را کمیته انضباطی مشخص کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.