کد خبر : 211914
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 8:05
-

ناظم‌الشریعه: صحبت‌هایم را کرده‌ام، مدیران تصمیم نهایی را می‌گیرند/ همه می‌دانند تیم خوب اروپایی کدام است

ناظم‌الشریعه: صحبت‌هایم را کرده‌ام، مدیران تصمیم نهایی را می‌گیرند/ همه می‌دانند تیم خوب اروپایی کدام است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که نکات مد نظر خود را برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال مطرح کرده و مدیران فدراسیون باید در این باره نظر دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد ناظم‌الشریعه درباره دو دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران مقابل ایتالیا اظهار داشت: با توجه به زمان کمی که داشتیم، پنج روز فرصت تمرین پیدا کردیم. امکانات خوبی در ایتالیا داشتیم، بازیکنان با انگیزه زیادی به میدان رفتند و ۷۰ درصد نکات فنی را اجرا کردند. دو بازی دشوار داشتیم و ایتالیا نیز تیمی بزرگ بود. نباید فکر کنیم همه چیز با این پیروزی تمام شده و باید برنامه‌ریزی خوبی برای بازیکنان داشته باشیم.

وی با اشاره به تجربه بین‌المللی کم ملی‌پوشان فوتسال عنوان کرد: بسیاری از این نفرات از جمله سهیل جامدی، برای اولین بار از کشور خارج می‌شدند. آنها باید بازی کنند تا درصد اشتباهات‌شان کاهش یابد. این بازیکنان باید خودشان را در دیداری سنگین نشان می‌دادند و البته نمره قابل قبولی گرفتند. نباید تنها به نتیجه دو بازی توجه کنیم و به نظرم در هر دو مسابقه بر میدان مسلط بودیم. اصولی (سرپرست کمیته فوتسال) و کامرانی‌فر (دبیرکل فدراسیون فوتبال) در ایتالیا دیدند چه شرایطی داریم و می‌توانند در این مورد بهتر صحبت کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه برخی کارشناسان اعتقاد داشتند ایتالیا قدرت سابق را ندارد،‌ گفت: تیم‌های ریشه‌دار همیشه قدرتمند هستند و ایتالیا هفته قبل توانست فرانسه را ۶ بر یک شکست دهد. کاری به این صحبت‌ها ندارم و هر کسی متوجه می‌شود تیم خوب و اروپایی کدام است. ایتالیا تیم باکیفیتی بود و مردم و کارشناسان می‌توانند درباره آن نظر بدهند. برای من فقط تیم ملی و برگزاری بازی‌های خوب برای این تیم مهم است.

ناظم‌الشریعه پخش تلویزیونی دیدار نخست تیم ملی ایران مقابل ایتالیا را اتفاقی مهم دانست و در خصوص پخش نشدن بازی دوم گفت: برای دیدار دوم درهای سالن را بستند و دوربین هم به سالن نیامد. مدیران تیم ایتالیا نشستی با اصولی داشتند و من هم با سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره اردوی این تیم در ایران صحبت کردم. برنامه‌ریزی می‌کنیم تورنمنت خوبی با ایتالیا در ایران برگزار کنیم که ایتالیایی‌ها در این باره مشکل نداشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جدید تیم ملی فوتسال توانایی تکرار موفقیت‌هایی چون مقام سومی جام جهانی و قهرمانی‌های متوالی در آسیا را دارند یا خیر، خاطرنشان کرد: قطعاً استعداد خوبی وجود دارد، اما هیچ اتفاقی با یک بازی نمی‌افتد. بازیکنان ایران تمام تلاش خود را کردند و باید بیشتر به میدان بروند تا راحت‌تر بازی کنند. برای بازی کردن با جوانان باید صبور باشیم. در دوره‌های گذشته هم بازیکنان بزرگی در تیم ملی بازی می‌کردند که آنها رفتند و نوبت به بازیکنان جدید رسیده است.

 سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد آینده کاری خودش در این تیم گفت: تا پایان سال قرارداد دارم و صحبت‌های لازم را مطرح کردم. همه نکات و برنامه‌ها را با اصولی و دبیرکل فدراسیون در میان گذاشتیم و مدیران باید تصمیم نهایی را بگیرند. فوتسال می‌تواند درآمدزا باشد و روی پای خود بایستد. از الان باید به فکر باشیم و دیدارهای تدارکاتی خوبی تدارک ببینیم. می‌توانیم زمانی بین دیدارهای لیگ برتر برای بازی‌های دوستانه با کشورهای صاحب سبک فوتسال جهان در نظر بگیریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.