کد خبر : 212079
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 21:13
-

باغبانباشی: گیتی‌پسند از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد/ به ادامه فصل امیدواریم

باغبانباشی: گیتی‌پسند از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد/ به ادامه فصل امیدواریم

سرمربی تیم فوتسال سپاهان گفت: هر دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و گیتی‌پسند تنها از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد‌.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احمد باغبانباشی پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند در هفته چهارهم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند؛ ما در زدن ضربات نهایی با مشکل روبه‌رو بودیم و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم اما گیتی‌پسند بر خلاف ما از موقعیت‌هایش استفاده کرد و برنده بازی شد. تفاوت دو تیم در خودباوری محسوب می‌شود، به هر حال گیتی‌پسند با تمام مهره‌های ملی‌پوشش صدرنشین جدول است و می‌دانستیم کار سختی در پیش داریم.

وی تصریح کرد: گیتی‌پسند نتوانست چندان ما را تحت فشار قرار دهد اما با تجربه‌تر از ما عمل کرد. آنها در کل تنها ۳ موقعیت گل داشتند که روی اشتباهات فردی ما به دست آورند و به خوبی از آن استفاده کردند و این جزو اتفاقات بازی است. بازیکنانم پتانسیل بالایی دارند و ما به روزهای آینده امیدواریم تا نتایج مدنظرمان را به دست آوریم. ما باید در ادامه فصل تمام امتیازات ممکن را جمع‌آوری کنیم و جایگاه‌مان را جدول سروسامان ببخشیم. شکل بازی امروز تیم این نوید را می‌دهد که بتوانیم در آینده بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم و به خود باوری بیشتری دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان خاطرنشان کرد: ما در نیم‌‌فصل قصد داشتیم که چند بازیکن خارجی جذب کنیم اما متاسفانه عملی نشد. با این حال ۲ بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند که امروز هم از آنها استفاده کردیم و عمکرد خوبی داشتند.رقابت‌های لیگ در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد شد و باید با حوصله بیشاری بازی کنیم.ما باید در نیم‌فصل دوم امتیاز جمع کنیم و قطعاً به آن تمرکز تیمی لازم دست پیدا خواهیم کرد تا بتوانیم امتیازات از دست رفته نیم‌فصل نخست را جبران کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چه تعهدی وجود دارد که سپاهان نیز به سرنوشت تیم‌هایی مانند بازارهای روز کوثر دچار نشود، گفت: قول می‌دهم که کار سپاهان به آنجا کشیده نشود، شرایط کنونی به شکلی است که جدول دو تکه شده و با ۲ پیروزی می‌توانیم تا رده ششم یا هفتم جدول بالا بیاییم و همین امر جای امیدواری دارد تا در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

باغبانباشی در پاسخ به اینکه چه عاملی مانع جذب بازیکن خارجی توسط سپاهان شده ، تصریح کرد: باشگاه با جذب بازیکن خارجی در شرایط فعلی مخالفت کرد و ما به جذب بازیکن داخلی بسنده کردیم. ما از ابتدای فصل در یک چارچوب قرار داشتیم و در نقل و انتقالات بر اساس آن حرکت می کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.