کد خبر : 212067
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 17:52
-

روز پایانی هفته چهاردهم لیگ‌برتر؛

تداوم صدرنشینی گیتی‌پسند با پیروزی در دربی/ پیروزی مس مقابل زندی بتن با هت‌تریک عسگری/ طلسم شکنی کراپ با خوراکچی/ سن‌ایچ حفاری را ۱۱تایی کرد!+ جدول

تداوم صدرنشینی گیتی‌پسند با پیروزی در دربی/ پیروزی مس مقابل زندی بتن با هت‌تریک عسگری/ طلسم شکنی کراپ با خوراکچی/ سن‌ایچ حفاری را ۱۱تایی کرد!+ جدول

نتایج پنج دیدار روز دوم از هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتسال ایران مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در دومین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز پنج دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که نتایج جالب توجهی در آن‌ها رقم خورد. 

در سالن بعثت کلاردشت تیم زندی بتن کلاردشت که کادرفنی جدیدی را با سرمربیگری رضا لک همراه خود داشت برابر قهرمان چهار دوره اخیر فوتسال ایران قرار گرفت در این بازی مس سونگون در نیمه اول موقعیت های خوبی به دست آورد اما به دلیل نا آشنایی با شرایط سالن جمع و جور کلاردشتی‌ها در اکثر مواقع ناکام ماند. تیم حمید بیغم در نیمه اول با تک گل علی عسگری راس کرمانی خود راهی رختکن شد. 

زمین دوم بازی خوب خود و در اختیار گرفتن توپ موفق شد در روز هتریک عسگری و گلزنی بازیکن برزیلی تعداد گل های خود را به عدد چهار برساند هرچند که اخراج حمید احمدی باعث بر هم خوردن نظم این تیم در واپسین لحظات این بازی شد تا زندی بتن دو گل از این گل ها را جبران کند. 

دربی اصفهان که با دیر شکل گرفتن سپاهان و عدم برگزاری بازی با رای ۳ بر صفر کمیته انضباطی به سود گیتی پسند در بازی رفت شده بود در بازی برگشت پر هیجان آغاز شد شاگردان علی افضل در این بازی برابر تیم محمد کشاورز نفس به نفس دویدند ولی کم تجربه بالای گیتی پسند به کار این تیم آمد تا تک گل فرهاد توکلی این تیم را با نتیجه یک بر صفر برنده راهی رختکن کند.

گیتی‌پسند در نیمه دوم این بازی را نیز به خوبی کنترل کرد تا در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر این بازی را در اصفهان از آن خود کند و صدر جدول را در اختیار خود نگه دارد. 

در کرج دیدار حساس تیم‌های مقاومت البرز و کراپ الوند با کادر فنی جدید این تیم برگزار شد. کراپی‌ها در این بازی علیرغم به ثمر رساندن گل اول، نیمه اول را با گل مساوی مقاومت به رختکن رفتند. تیم محمود خوراکچی در این بازی پاپس نگذاشت و علیرغم بازی در خانه حریف موفق شد تا طلسم ناکامی های کراپ مقابل مقاومت را با تک گل مهدی جاوید در نیمه دوم بشکند و با سه امتیاز زمین را ترک کند.

نتایج کامل این هفته به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.