کد خبر : 212012
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 12:41
-

جابری: کمیته انضباطی آرای بازدارنده‌ای برای ۲ بازی فوتسال صادر می‌کند/ قانون تغییر کرده است

جابری: کمیته انضباطی آرای بازدارنده‌ای برای ۲ بازی فوتسال صادر می‌کند/ قانون تغییر کرده است

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای بازدارنده و محکمی برای دو دیدار روز گذشته (شنبه) لیگ برتر فوتسال صادر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،آرش جابری درباره نیمه‌تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتسال چیپس کامل مشهد و راگای ری گفت: به‌جز داور هیچ‌کس حق تعطیلی بازی را ندارد. طبق گفته نماینده سازمان لیگ، اعضای تیم راگا حاضر به ادامه بازی نشدند و داور تصمیم به تعطیلی بازی را گرفت. کمیته انضباطی، نفرات دخیل در پرونده را دعوت می‌کند و بر اساس مستندات تصمیم می‌گیرد.

وی در مورد اعتراض مدیران راگا مبنی بر اینکه قانون در این مسابقه نسبت به دیدار فصل گذشته فرش‌آرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان متفاوت بود،‌ اظهار داشت: افراد در مصاحبه‌های خود به بازی فرش‌آرا و گیتی‌پسند اشاره می‌کردند، اما قانون نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و اگر تیمی تصمیم به ترک زمین بگیرد، داور می‌تواند بازی را تعطیل کند.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره درگیری بازیکنان فردوس قم با داور دیدار با شهروند ساری عنوان کرد: من در سالن حضور داشتم. مدیران تیم شهروند هم صحبت‌هایی مبنی بر کناره‌گیری از لیگ برتر کرده بودند که خوشبختانه در این بازی حاضر شدند. آنها فقط هفت بازیکن برای این مسابقه داشتند و داور هم یک بازیکن را اخراج کرد. وقتی دو دیدار از هفته نخست نیم‌فصل دوم به چنین سرنوشتی دچار می‌شود، قطعاً کمیته انضباطی آرای بازدارنده‌ای صادر می‌کند تا چنین اتفاقاتی در هفته‌های آینده تکرار نشود.

جابری در خصوص سرنوشت پرونده شکایت باشگاه‌های لیگ برتری از مس سونگون گفت:‌ کمیته انضباطی و دبیرکل فدراسیون، به باشگاه‌های معترض اعلام کردند که هزینه دادرسی را ظرف هفت روز پرداخت کنند. اگر آنها چنین کاری نکنند، پرونده مختومه شده و در کمیته استیناف قابلیت رسیدگی دارد. ما مستندات خود را ارائه و آیین‌نامه جذب بازیکنان خارجی را اعلام کردیم.

وی با اشاره به قوانین انتقال بازیکنی خارجی به باشگاه‌های کشورمان عنوان کرد:‌ دوستان بدانند یک بازیکن خارجی برای عقد قرارداد با باشگاه‌های ایرانی، باید سابقه بازی در تیم ملی یا تیم امید کشورش را داشته باشد یا در زمان عقد قرارداد، تیم ملی کشورش جزو ۱۰ تیم برتر رده‌بندی جهان باشند که برزیل چنین شرایطی داشت. واژه «بازیکن آزاد» به صراحت در ITC ذکر شده و ما کارت بازی داسیلوا را صادر کردیم. اگر این بازیکن با باشگاه قبلی خود قرارداد داشته و اعلام نکرده، پرونده در کمیته انضباطی بررسی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.