کد خبر : 212009
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 11:53
-

درخشش بانوی فوتسالیست در مسابقات بین المللی /آخوندی:حجاب در فوتبال و فوتسال بانوان آسیا در حال گسترش است

درخشش بانوی فوتسالیست در مسابقات بین المللی /آخوندی:حجاب در فوتبال و فوتسال بانوان آسیا در حال گسترش است

دروازه بان تیم فوتسال باشگاه پیکان به صورت قرضی به همراه تیم ام پی ال مالدیو در تورنمنت سالانه این کشور حضور یافت و عنوان قهرمانی و سنگربان برتر مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اعظم آخوندی در این خصوص گفت: خوشبختانه با موافقت و همکاری باشگاه پیکان توانستم به مدت یک ماه و به صورت قرضی تیم فوتسال ام پی ال مالدیو را در مسابقات هشت جانبه بین المللی این کشور همراهی کنم و در این رقابت‌ ها عنوان قهرمانی همچنین سنگربان برتر و حضور در تیم برتر مسابقات را نیز به دست آوردم.

آخوندی اضافه کرد: ابتدا لازم است از همکاری و حمایت آقای محمدی مدیرعامل فوتبالی باشگاه پیکان تشکر کنم که با موافقت خانم اردلان سرمربی تیم اجازه دادند در این مسابقات حاضر شوم و نماینده ایران باشم. این رقابت ها هر ساله با حضور دو بازیکن خارجی در هر تیم و توجه ویژه حامیان مالی و رسانه ها برگزار می شود و من هم به عنوان یکی از بازیکنان خارجی در این دوره حضور موفقی داشتم که خوشبختانه با کسب عنوان قهرمانی به پایان رسید. من در ۶ مسابقه حضور داشتم که سه کلین شیت ثبت کردم و عملکرد موفقی ارائه دادم.

سنگربان فوتسال پیکان اضافه کرد: تیم ما در لیگ فوتسال باشگاه های کشور شرایط خوبی داشت و من هم اجازه گرفتم به مدت یک ماه راهی مالدیو بشوم که خوشبختانه در این مدت پیکان هم بازی های خودش را با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا از ۷ بازی تمامی امتیازات را با هدایت خانم اردلان کسب کرده و به نظر من مدعی اول قهرمانی است. 

اعظم آخوندی که با حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی مالدیو شرکت کرد؛ در این خصوص گفت: من از اولین لژیونرهای فوتبال و فوتسال بانوان ایران بودم که خوشبختانه با حجاب در مسابقات به میدان می رفتم. شاید اوایل کمی برای بازیکنان کشورهای دیگر عجیب بود ولی حالا این مسئله توسعه قابل توجهی داشته است. سال گذشته در لیگ عراق بازی کردم و حالا هم در مالدیو می دیدم که خیلی از بازیکنان دیگر هم با حجاب بازی می کنند و این مسئله بسیار عادی شده است. فکر می کنم حجاب فوتبالیست ها و فوتسالیست های مسلمان رو به توسعه و گسترش است و حتی این بازیکنان مسلمان و آسیایی با همین پوشش در مسابقات اروپایی و قاره های دیگر هم به میدان می روند.

وی در پایان پیرامون دور برگشت رقابت های فوتسال بانوان باشگاه های کشور گفت: پیکان با مدیریت و حمایت همه جانبه و تیم داری حرفه ای همچنین انتخاب یک کادر فنی خوب و توانمند حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در گروه خودمان که قطعا گروه سختی است با قدرت صدرنشین هستیم و اگر همین روند را ادامه بدهیم شانس نخست کسب عنوان قهرمانی خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.