کد خبر : 212474
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 - 16:55
-

توسلی: فدراسیون فوتسال زنان را فراموش کرده است

توسلی: فدراسیون فوتسال زنان را فراموش کرده است

ملی پوش فوتسال زنان با تاکید بر اینکه فدراسیون این رشته ورزشی را به فراموشی سپرده، گفت: پشتوانه خوبی در تیم ملی وجود ندارد و در صورت کنار رفتن بازیکنان به مشکل خواهیم خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فرزانه توسلی درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان گفت: نسبت به سال گذشته سطح کیفی رقابت ها کاهش یافته است. به غیر از چند تیم سایر تیم ها وضعیت خوبی ندارند چرا که اسپانسرهای کمی در فوتسال وجود دارد و اکثر ملی پوشان در چند تیم پخش می شوند همین مساله باعث کاهش سطح کیفی مسابقات شده است. سال گذشته تیم های مشهد و سایپا حضور داشتند اما امسال این دو تیم کناره گیری کردند و بازیکنان دو تیم جذب یک تیم شدند.

وی درباره شرایط تیم نصر فردیس گفت: یکی از تیم های پرمهره مسابقات هستیم، ابتدای فصل آنطور که باید نتوانستیم امتیازات را کسب کنیم چرا که بازیکنان به هماهنگی نرسیده بودند، با گذشت زمان هماهنگی به وجود آمد و امیدوارم بتوانیم در ادامه امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

ملی پوش فوتسال زنان درباره به انزوا رفتن این رشته گفت: واقعاً دلسرد شده ایم. در فوتسال زنان آنطور که باید پشتوانه سازی برای تیم ملی رخ نداده و در صورت کنار رفتن ملی پوشان، تیم ملی به مشکل خواهد خورد. متاسفانه شرایط کرونایی و لغو رقابت ها باعث شد تا فدراسیون فوتسال زنان را به فراموشی بسپارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.