کد خبر : 212533
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 - 18:32
-

جاوید:به ادامه رقابت ها امیدوار شدیم/ناکامی سه رقیب بالای جدول برد ما را شیرین تر کرد

جاوید:به ادامه رقابت ها امیدوار شدیم/ناکامی سه رقیب بالای جدول برد ما را شیرین تر کرد

بازیکن تیم فوتسال کراپ الوند گفت: در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال هم ما پیروز شدیم و هم رقبای ما امتیاز از دست دادند که لذتش دو چندان است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مهدی جاوید بازیکن سابق تیم ملی فوتسال و بازیکن تیم کراپ بعد از برد امروز تیمش گفت: بازی سنگینی برای ما بود. آنالیزی از فرش آرا داشتیم اما آنها در زمین متفاوت ظاهر شدند. آنها در زمین خودشان دفاع فشرده انجام دادند.

بازیکن تیم کراپ ادامه داد: در این بازی کمترین موقعیت را در مسابقاتمان در لیگ به دست آوردیم. خدا را شکر تمرکز داشتیم. می‌دانستیم اگر روی تاکتیک سرمربی اصرار کنیم به نتیجه می رسیم. خدا را شکر یک گل زدیم و از اندوخته خودمان به سختی محافظت کردیم. به ادامه رقابت‌ها خیلی امیدوار شدیم.

جاوید درباره دیدار هفته آینده کراپ مقابل فولاد زرند تصریح کرد: ضربه‌ای که فولاد زرند به ما زد هیچ تیمی نزد. انتظار نداشتیم جلوی زرند امتیاز از دست بدهیم. برای جبران آن سه امتیاز باید پیروز شویم. با توانی که بچه‌ها و مربی بزرگی داریم پیروزی دور از دسترس نیست.

وی که با شبکه تلویزیونی استان قزوین صحبت می‌کرد، در پایان با اشاره به نتایج سایر رقبای کراپ گفت: خدا را شکر سه امتیاز برای ما شیرین‌تر شد. هم ما سه امتیاز را گرفتیم و هم سه رقیب بالای ما امتیاز از دست دادند. لذتش دو چندان است و انگیزه ما را بیشتر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.