کد خبر : 212541
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 - 18:57
-

کشاورز:در فاز تهاجمی جزو بهترین‌های لیگ هستیم/ تنها تیمی که گیتی‌پسند را متوقف کرده ما بوده‌ایم

کشاورز:در فاز تهاجمی جزو بهترین‌های لیگ هستیم/ تنها تیمی که گیتی‌پسند را متوقف کرده ما بوده‌ایم

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: برای اثبات توانمندی‌هایمان به یک پیروزی بزرگ نیاز داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فرهاد کشاورز سرمربی تیم مقاومت البرز پس از برتری تیمش مقابل گیتی‌پسند اظهار کرد: به بچه‌های تیمم به‌خاطر این نمایش تبریک می‌گویم و درود می‌فرستم، چند هفته بود فوتسال خوبی ارائه می‌کردیم اما فرصت‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد خوشبختانه امروز از فرصت‌هایمان ایجاد کردیم و تیم خوب گیتی‌پسند را شکست دادیم.

وی با اشاره به این دیدار افزود: هر دو تیم می‌دانستند به‌دنبال چه هستند، گیتی‌پسند تا همین هفته از همه رقبایش امتیاز گرفته بود و تنها تیمی که توانسته مقابل گیتی‌پسند مالکانه و باکیفیت بازی کند تیم ما بوده است.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت در خصوص تیم گیتی‌پسند گفت: این چیزی از توانمندی گیتی‌پسند کم نمی‌کند، گیتی‌پسند بسیار تیم باکیفیتی است، کمترین گل‌خورده لیگ را دارد و در سه سبک بازی مالکانه، انتقال و شروع مجدد بهترین تیم لیگ برتر است و در ادامه راه این تیم به نتایج مورد هدفش خواهد رسید.

کشاورز با تاکید بر تمرینات گسترده تیمش برای نمایش زیبا در زمین خاطرنشان کرد: ما برای ارائه این کیفیت تمرین کردیم و تا زمانی‌که من سکان هدایت این تیم را برعهده داشته باشم فقط به‌دنبال ارائه فوتسال باکیفیت خواهم بود.

وی در پایان درباره سبک بازی تیمش و شرایطی که سپری کرده‌اند افزود: تیم ما در فاز تهاجمی یکی از بهترین‌های لیگ‌برتر است، برای اثبات توانمندی‌مان نیازمند پیروزی در یک دیدار بزرگ بودیم تا بچه‌هایمان از زیر بار فشار و استرس بیرون بیایند و سعی می‌کنیم این مسیر را تا انتها ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.