کد خبر : 212741
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 22:29
-

تکلیف دو سرمربی مشخص می‌شود؟

افتتاح بی سروصدای خانه فوتسال با بازگشت شمسایی به جلسه سرنوشت‌ساز

افتتاح بی سروصدای خانه فوتسال با بازگشت شمسایی به جلسه سرنوشت‌ساز

نشست تعیین کننده کمیته فوتسال فردا در شرایطی برگزار می‌شود که قرار است ساختمان «خانه فوتسال» هم افتتاح شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جلسه کمیته فوتسال قرار است فردا دوشنبه با حضور سرپرست و اعضای این کمیته برگزار شود. دستور جلسه اصلی این جلسه تعیین سرمربی تیم جوانان است که باید تیمش را آماده رقابت‌های قهرمانی آسیایی مرکزی (کافا) کند؛ رقابت‌هایی که از ۲۰ تا ۳۰ بهمن به میزبانی قرقیزستان برگزار خواهد شد. 

 

برای این جلسه علاوه بر اعضای کمیته فوتسال وحید شمسایی هم حضور خواهد داشت. شمسایی در زمان ریاست مهرداد سراجی در کمیته فوتسال، معاون این کمیته بود اما در دو جلسه گذشته حضور نداشته است. 

 

بار نخست شمسایی شخصاً تصمیم به شرکت در جلسه کمیته فوتسال نگرفت و برای بار دوم از سوی کمیته فوتسال به جلسه دعوت نشد و به همین دلیل حضورش در نشست فردا قابل توجه خواهد بود. 

 

همچنین گفته می‌شود حسین شمس که به عنوان مشاور فوتسالی در کنار شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال حضور دارد، در جلسه فردا شرکت خواهد داشت. 

 

در صورتی که در جلسه کمیته فوتسال درباره وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان هم بحث و بررسی صورت بگیرد، حضور شمس و شمسایی می‌تواند به حساسیت‌های جلسه اضافه کند چرا که بعد از پایان مسابقات جام جهانی، هر دو نفر به منتقد اصلی سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال تبدیل شدند. 

 

در این میان بعضی از گمانه زنی‌ها حاکی از احتمال تغییر ناظم الشریعه هم هست اما با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا شروع بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا (فروردین ۱۴۰۱) و حمایت احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال از این مربی، احتمال تغییر کم است. 

 

به همه این موارد می‌توان به تصمیم کمیته فوتسال برای انتقال به «خانه فوتسال» در کمپ تیم‌های ملی هم اشاره کرد. خانه فوتسال قرار است فردا و پیش یا پس از جلسه کمیته فوتسال افتتاح شود و پایگاه اصلی فوتسال ایران باشد. 

 

کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال چند سال در ساختمانی در خیابان شیخ بهایی مستقر بود ولی فدراسیون فوتبال به بهانه تجمیع فعالیت‌های فوتسالی، این دو واحد را در خیابان شیخ بهایی گرفت و فوتسالی‌ها را به کمپ تیم‌های ملی منتقل کرد. 

 

پیش از این مقرر شده بود که خانه فوتسال در شهریورماه افتتاح شود اما این اتفاق رخ نداد تا این کار با چهار ماه تاخیر سرانجام فردا عملی شود.

 

مهدی جاویدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.