کد خبر : 212828
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 15:54
-

عزیزی خادم: باید با جوانگرایی زمینه‌ساز توسعه فوتسال در آسیا و جهان باشیم

عزیزی خادم: باید با جوانگرایی زمینه‌ساز توسعه فوتسال در آسیا و جهان باشیم

رییس فدراسیون فوتبال در جمع اعضای کمیته فوتسال در خصوص تیم ملی فوتسال، حضور در جام ملت های آسیا، جوانگرایی، فعال شدن استانها در فوتسال و قم به عنوان پایگاه ویژه فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سومین جلسه کمیته فوتسال با حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم درمرکز ملی فوتبال پیش از ظهر امروز (د‌وشنبه ۱۳ دی‌ماه) برگزار شد. در این نشست رییس فدراسیون فوتبال در خصوص روند توسعه رشته فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رییس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی گفت: به رغم مشکلات عدیده مالی تیم ملی فوتسال پیش از حضور در لیتوانی در تورنمنت‌های تایلند و بلاروس شرکت کرد. در آوردگاه جام جهانی نیز عملکرد مناسبی داشت و نتایجش بد نبود. اکنون باید به فکر جوانگرایی در این رشته باشیم. باید به استعداد‌ها و جوان‌ها میدان دهیم تا بتوانیم با جوانگرایی زمینه ساز توسعه فوتسال در آسیا و جهان باشیم. در همین راستا نباید نتیجه گرا بود و برای پیشرفت باید با گذر زمان و با برنامه پیش رفت تا به اهداف خود برسیم.

عزیزی‌خادم در ادامه در خصوص اینکه باید به استان‌ها بها داد تا درمسیر رشد و توسعه قرار بگیرند، گفت: یکی از اهداف ما توسعه فوتسال در استان‌ها با استفاده از نیرو‌های بومی است. باید به فکر پیشرفت فوتسال و پرورش آن باشیم. به طور مثال قم یکی از پایگاه ویژه استعدادیابی توسعه در استان‌ها است و می‌توان روی این استان حساب ویژه کرد. جوانگرایی و تغییر مهم است و در همین راستا گام برمی داریم تا به اهدافمان برسیم. تغییر، اصل اساسی و تحول در پیشرفت است و بدون شک برای ایجاد تحول باید سرمایه گذاری و هزینه کرد. برهمین اساس با ایجاد تغییرات اساسی می‌توان به رشد و توسعه فکر کرد. باید به جوان‌ها بها داد تا به موفقیت رسید.

رییس فدراسیون فوتبال از تعامل با وزارت آموزش و پرورش به جهت رشد فوتسال خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که در بخش آموزش و پروش مسابقات مختلفی را برگزار کنیم و با تعامل برقرار کردن با این وزارت، در مسیر توسعه قرار بگیریم.

وی خطاب به اعضا کمیته فوتسال در ادامه گفت: مهمترین رقابت پیش روی تیم ملی فوتسال؛ حضور در جام ملت‌های آسیا است. باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و از اعضای کمیته فوتسال می‌خواهم که برنامه‌ها و نشست هایشان خروجی فنی داشته باشد تا بتوانیم برای موفقیت برنامه ریزی کرده و به هدفمان برسیم.

گفتنی است، سومین نشست کمیته فوتسال با حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، احسان اصولی، حسین شمس، محمد ناظم الشریعه، وحید شمسایی، رضا رحمانی، غلامعلی هنرپیشه، محمدرضا کافی، فرهاد عشوندی و لیلا یارمحمدی برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.