کد خبر : 212897
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 14:36
-

شانس شمسایی برای هدایت تیم ملی چطور دوباره بیشتر شد؟

شانس شمسایی برای هدایت تیم ملی چطور دوباره بیشتر شد؟

وحید شمسایی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتسال به ویژه بعد از جام جهانی ۲۰۲۱ بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتسال به ویژه بعد از جام جهانی ۲۰۲۱ بود ولی در آن زمان گفته می‌شد مبلغ بالای پیشنهادی شمسایی و شروط وی به کمیته فوتسال باعث شد تا فدراسیون قید او را بزند. باوجود این، فدراسیون فوتبال بار دیگر شمسایی را در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی قرار داد و احتمالاً نقش حسین شمس به عنوان مشاور عزیزی خادم و به عنوان منتقد ناظم الشریعه و حامی شمسایی در این موضوع قابل توجه است.

شمس حتی در مصاحبه‌ای به صورت علنی از شمسایی حمایت کرد و او را گزینه نخست نیمکت تیم ملی دانست: «باید منتظر شویم تا سرمربی تیم‌ملی انتخاب شود. کارها باید به ترتیب پیش برود و به نظر می‌رسد ظرف چند روز آینده گزینه نهایی انتخاب شود. نام گزینه‌های داخلی و خارجی مطرح است و حتی سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال نیز می‌تواند بماند. البته که گزینه اول وحید شمسایی است ولی شاید فدراسیون تصمیم بگیرد تا محمد ناظم‌الشریعه را حفظ کند. امیدوارم هر فردی که انتخاب می‌شود بتواند تأثیرات مثبتی داشته باشد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران سه شنبه , ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

تیم ملی با انتخاب آقای شمسایی عقب گرد خواهد کرد زیرا آقای شمسایی امتحانش رو در تیم های لیگ برتری پس داده است ،حمایت آقای شمس نیز از ایشان جالب توجه میباشد.

حسین جمعه , ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

ببینیم این اقای شمس با این همه ادعا چکار می کند