کد خبر : 212905
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 17:40
-

شمسایی:زشت است خبرهای کمیته فوتسال به بیرون درز می کند/عزیزی خادم برنامه های ویژه ای برای فوتسال دارد

شمسایی:زشت است خبرهای کمیته فوتسال به بیرون درز می کند/عزیزی خادم برنامه های ویژه ای برای فوتسال دارد

وحید شمسایی در مورد جلسه کمیته فوتسال توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی در مورد جلسه کمیته فوتسال گفت:در این جلسه عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پیشرفت آینده فوتسال صحبت کرد.عزیزی خادم برنامه مدون و جدی بری فوتسال دارد که اگر کمیته فوتسال آنها را پیاده کند درونمای خوبی برای فوتسال خواهیم داشت.

وی در مورد مباحث مطرح شد در این جلسه گفت:متاسفانه برخی دوستان مباحت را زودتر به رسانه ها اعلام کردند.این درست نیست که واو به واو صحبت های ردو بدل شده در این جلسه به بیرون درز کند.برخی گزینه ها را برای تیم امید مطرح کردند که فقط برای مطرح شدن در رسانه ها هستند نه برای این پست.مسابقات کافا نزدیک است و باید زودتر برای تیم امید سرمربی مشخص کرد.اسم خیلی ها هم آمد به جز یک نفر که می خواهد خودش را مطرح کند.

شمسایی ادامه داد: به نظرم زشت است که خبرهای کمیته فوتسال به بیرون درز کند.من اگر حرفی از عزیزی خادم گفتم دیدگاه های کلی او را مطرح کردم نه چیز دیگری. چیزی که برایم جالب بود اینکه عزیزی خادم محکم از فوتسال حمایت می کند.فوتسال احتیاج به سرمایه گذاری ویژه دارد و باید پشتوانه سازی به سمت جلو حرکت کنیم.

وی در مورد تیم بزرگسالان گفت: آقای ناظم اشلریعه به جلسه آمد و بعد از دو دقیقه رفت ولی صاحبنظر آقای عزیزی خادم است که دراین باره نظر بدهد.من آدمی نیستم که درباره اتفاقات حرف بزنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.