کد خبر : 212911
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 18:42
-

محرومیت انضباطی علیه ملی‌پوش فوتسال زنان

محرومیت انضباطی علیه ملی‌پوش فوتسال زنان

یکی از بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی فوتسال زنان، نامش از فهرست تیم ملی خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، قرار است بعد از برگزاری رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان، از جمعه پیش‌روی نخستین اردوی تیم ملی نیز با حضور فروزان سلیمانی سرمربی جدید برگزار شود؛ سلیمانی برای برپایی نخستین اردو، نام ۲۰ بازیکن را معرفی کرده و قرار است اردو از جمعه ۱۷ دی تا دوشنبه هفته آینده (۲۰ دی) برگزار شود.

علی‌رغم معرفی ۲۰ بازیکن از سوی سلیمانی که ابهامات زیادی در فهرست معرفی شده بود، چرا که بسیاری از بازیکنان شاغل در گروه اول لیگ برتر در فهرست سرمربی تیم ملی فوتسال زنان حضور نداشتند و هم‌چنین خبری از ستاره‌هایی چون نسیمه غلامی، فهیمه زارعی، فرشته کریمی و فاطمه اعتدادی هم در لیست سلیمانی نبود.

 

با این‌حال در بین ۲۰ نفر دعوت شده هم یک بازیکن حق همراهی تیم ملی را نخواهد داشت و در اردوی جدید که از جمعه آغاز خواهد شد حضور ندارد؛ مهسا کمالی.

کمالی که بازیکن تیم فوتسال زنان مس رفسنجان است، با رأی کمیته انضباطی به دلیل اهانت به داور مسابقه، دو جلسه محروم و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است و محرومیت او از هفته جاری آغاز خواهد شد و به همین علت، به واسطه این محرومیت انضباطی مهسا کمالی قادر به همراهی تیم ملی نخواهد بود.

باید دید فروزان سلیمانی بازیکن جدیدی را به اردوی تیم ملی فرا می‌خواند یا با ۱۹ بازیکن نخستین اردوی تیم ملی فوتسال زنان بعد از ۲ سال پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.