کد خبر : 212878
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 12:40
-

چرا انتخاب سلیمانی ، اعلام رسمی نمی شود؟

چرا انتخاب سلیمانی ، اعلام رسمی نمی شود؟

هفته گذشته خبر انتخاب فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان منتشر شد و بنابر شنیده‌ها قرار بود فدراسیون فوتبال روز شنبه حکم رسمی سلیمانی را به‌عنوان سرمربی را صادر کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، هیات‌های فوتبال استان‌ها در حالی از دعوت بازیکنان خود به تیم ملی فوتسال زنان خبر می‌دهند که هنوز حکم سرمربی تیم ملی زده نشده و دلیل پنهان کاری فدراسیون‌نشینان هم مشخص نیست.

هفته گذشته خبر انتخاب فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان منتشر شد و بنابر شنیده‌ها قرار بود فدراسیون فوتبال روز شنبه حکم رسمی سلیمانی را به‌عنوان سرمربی را صادر کند اما حکمی زده نشد و سپس در رسانه‌ها خبر دعوت از بازیکنان به اردوی تیم ملی منتشر گردید.

این در حالی است که فدراسیون جلسه‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار نکرده و نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال بدون تصویب هیات رییسه و با تصمیم خود، سلیمانی را به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرده است. جلسه روز گذشته هیات رییسه نیز مختص فوتسال مردان بود و در خصوص زنان بحث نشد.

بنا بر اعلام منبع آگاه؛ فکس حضور بازیکنان تیم ملی در اردو به هیات‌های استانی ارسال شده و ملی‌پوشان باید با دستور فروزان سلیمانی که هنوز حکم آن بصورت رسمی از طرف فدراسیون صادر نشده، از هفدهم دی وارد اردو شوند و بیستم آذر نیز این اردو به پایان می‌رسد.

هر چند ملی پوشان حتی نمی‌دانند که مسابقات کافا تاجیکستان برای رده‌های زیر ۲۳ سال یا بزرگسال است. اگر این رقابت‌ها برای رده زیر ۲۳ سال است، چرا فدراسیون فوتبال اردو را برای رده بزرگسال برگزار می‌کند؟ مسابقات کافا تاجیکستان از ۲۹ دی تا چهارم بهمن برگزار خواهد شد.

پیش از این شهناز یاری سرمربی تیم ملی بود اما به دلیل مشکلاتی که فدراسیون با این سرمربی داشت، وی را کنار گذاشت و به مدت دو سال برای این تیم اردو و مسابقاتی برگزار نکرد.

هر چند شهره موسوی نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال در جلساتی که با یاری داشت وی را به عنوان سرمربی پذیرفت اما پس از مدتی از این انتخاب منصرف شد.

پیش از این فروزان سلیمانی در سوم تیر ۱۳۹۴ هدایت تیم ملی را برعهده گرفته بود و حتی در قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در آسیا در سال ۲۰۱۵ آنها را همراهی کرد و حتی تیم ملی با او به عنوان قهرمانی آسیا نیز رسیده است .

فروزان سلیمانی اکنون سرمربی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال زنان است و او فصل گذشته سرمربی تیم فوتبال آویسا خوزستان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.