کد خبر : 213176
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 21:00
-

ناظم‌الشریعه: تمام آسیایی‌ها در تدارک جام ملت‌ها هستند/ دنبال دیدار تدارکاتی با غیرآسیایی‌ها هستم/ پیراهن تیم‌ملی را به کسی که حقش است می‌دهیم

ناظم‌الشریعه: تمام آسیایی‌ها در تدارک جام ملت‌ها هستند/ دنبال دیدار تدارکاتی با غیرآسیایی‌ها هستم/ پیراهن تیم‌ملی را به کسی که حقش است می‌دهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه تمام تیم های آسیایی در تدارک حضوری قدرتمند در جام ملت ها هستند، گفت: آنها خوب سرمایه گذاری کرده اند اما در آسیا شرایط ایران متفاوت است و حساب ویژه ای روی تیم ما دارند و باید با تمام قوا شرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد قرعه کشی صورت گرفته و بازی  با تیم های قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو در مرحله مقدماتی گفت: دوره قبل هم  همین گونه بود و فقط کشور مالدیو اضافه شده است با این حال ما هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: از هم اینک باید هم به مرحله مقدماتی و هم به مرحله نهایی جام ملت ها توجه کنیم و برنامه ای در این زمینه به کمیته فوتسال فدراسیون داده‌ایم تا پس از بررسی برای تیم‌ملی فوتسال پس از پایان مسابقات لیگ برتر خوب برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال با اظهار اینکه چند تیم برای انجام بازی های تدارکاتی در نظر گرفته ایم اما چون هنوز نهایی  نشده نمی توان نامی از آنها برد، گفت: برنامه ما این است که پیش از شروع مسابقات جام ملت ها با تیم‌های آسیایی بازی نکنیم و چند تیم غیر آسیایی مطرح مدنظر هستند.

ناظم‌الشریعه گفت: نسل جدیدی از بازیکنان به تیم ملی دعوت شدند که در بازی برابر ایتالیا که چندی پیش برگزار شد تجربه خوبی برای آنها بود  و این روند انتخاب نسل جدید هم ادامه دارد.

او افزود: هم کادر فنی و هم خودم مسابقات فوتسال لیگ برتر را زیر نظر داریم تا بهترین ها را انتخاب  کنیم و هم اینک با روند جدیدی که در تیم ملی داریم تمام بازیکنان امیدوار شده اند و  رقابت خوبی در بین بازیکنان در لیگ برتر ایجاد شده است و هر کس که حقش باشد پیراهن تیم‌ملی می پوشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.