کد خبر : 213197
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 14:50
-

توضیحات نائب رئیس فدراسیون در خصوص معرفی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان

توضیحات نائب رئیس فدراسیون در خصوص معرفی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان

فدراسیون فوتبال سرانجام سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره با انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: کمیته بانوان با توجه به معیار‌ها و امتیاز‌های کسب شده، کمبود زمان تا شروع مسابقات کافا و بررسی گزینه‌های موجود، نظرش را به رئیس فدراسیون فوتبال رساند و باتوجه به تفویض تعیین سرمربیان تیم‌های ملی از طرف هیئت رییسه، فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شد.

وی در خصوص برنامه‌های تیم ملی فوتسال بانوان افزود: سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان با توجه به محدودیت‌های زمانی دو اردو را پیشنهاد داده است که اردوی اول از ۱۷ تا ۲۰ دی و اردوی دوم از ۲۵ تا ۲۹ دی برپا می‌شود که پس از اردوی دوم، تیم ملی عازم مسابقات کافا خواهد شد.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: تیم جوانی عازم مسابقات بین المللی کافا در تاجیکستان می‌شود که میانگین سنی پایینی دارد و این نشان دهنده توجه ویژه به جوانان است تا با کسب تجربه بتوانند، کمک حال تیم ملی باشند.

وی افزود: باتوجه به سطح بازی‌های کافا، ترجیح کادر فنی تیم ملی میدان دادن به ترکیبی جوان است، هر چند فرزانه توسلی به عنوان یک چهره باتجربه در کنار تیم حضور دارد و دیگر بازیکنان اثرگذار فوتسال زنان هم در رویداد‌های بعدی به تیم ملی اضافه می‌شوند.

موسوی گفت: همان توجه و امکاناتی که برای تیم ملی فوتبال بانوان تدارک دیده شد، برای تیم ملی فوتسال نیز ایجاد می‌شود و از نظر فدراسیون فوتبال هیچ فرقی بین این دو تیم وجود ندارد.

چند روز قبل نام فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در رسانه‌ها اعلام و اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو‌ها هم مشخص شد، اما فدراسیون فوتبال امروز به طور رسمی این خبر را اعلام کرد.

فروزان سلیمانی دارای مدرک مربیگری A آسیا بوده و از سال ۱۳۷۸ تاکنون سابقه مربیگری در تیم‌هایی نظیر دیهیم اهواز، ملی حفاری ایران، استقلال دزفول و تیم ملی فوتبال بوده است که عناوین قهرمانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ و سومی جام ویکتوریای روسیه را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.